Pregled bibliografske jedinice broj: 978566
Towards Understanding of the Croatian Book Market: Analysis of factors affecting book buying
Towards Understanding of the Croatian Book Market: Analysis of factors affecting book buying // Journal of Organizational Advancement, Strategic and Institutional Studies, Academic Organization for Advancement of Strategic and International Studies, VII (2015), 1; 21-28 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 978566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Towards Understanding of the Croatian Book Market: Analysis of factors affecting book buying
Autori
Martinovic, Maja ; Magzan, Masa ; Kustrak Korper, Ana
Izvornik
Journal of Organizational Advancement, Strategic and Institutional Studies, Academic Organization for Advancement of Strategic and International Studies (2326-8085) VII
(2015), 1;
21-28
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
buying books, purchase motifs, consumer behavior, publishing industry, Croatia
Sažetak
Rad se bavi strategijom marketinga na nakladničkom tržištu. S ciljem da pristupi tržištu, svaka tržišno orijentirana nakladnička kuća treba detektirati i efikasno opslužiti ciljane segmente. Kreiranje uspješnog plana marketinga stoga treba biti rezultat razumijevanja kupaca i karekteristika raznih segmenata potencijalnih kupaca kroz detaljno istraživanje tržišta. Ovaj rad pokazuje kako i zašto razumijevanje kupovnih navika na tržištu knjiga te razmišljanja i stavova kupaca knjiga mogu pomoći kreirati uspješniji plan marketinga nakladnika i njegove strategije. Fokusirajući se na hrvatsko tržište kupaca knjiga, istraživanje pokazuje različite kupovne obrasce i raznolikost motiva i ponašanja. Primjerice, knjige koje se čitaju nisu uvijek knjige koje se kupuju. Na kupnju knjige mogu utjecati čimbenici kao što je dobar dizajn naslovnice, recenzija knjige, sadržaj, naslov, autor, cijena ili preporuka prijatelja. Stoga se uvijek postavlja pitanje o tome koji od ovih čimbenika značajnije utječu na kupnju knjiga, odnosno, odluku ljudi kada razmišljaju o kupovini knjige. Pogotovo je u vrijeme pojave e-knjige značajan moment praćenja ponašanja kupaca u novim okolnostima i potencijalnih promjena obzirom na utjecaje na kupnju. Generalno, više knjige kupuju ljudi višeg stupnja obrazovanja, ljudi koji uobičajeno kupuju knjige i koji kreiraju vlastite biblioteke.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb