Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 978562

INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash?


Haramija, Predrag
INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash? // Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 500-508


CROSBI ID: 978562 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash?

Autori
Haramija, Predrag

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva

Urednik/ci
Martinović, Maja

Izdavač
MATE

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
500-508

ISBN
978-953-246-135-0

Ključne riječi
INA ; društvena odgovornost ; zeleni marketing ; Greenwash
(INA ; CSR ; green marketing ; Greenwash)

Sažetak
U radu se analiziraju aktivnosti na stvaranju „zelenog“ korporativnog imidža u svjetlu koncepta društvene odgovornosti

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Predrag Haramija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Haramija, Predrag
INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash? // Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 500-508
Haramija, P. (2012) INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash?. U: Martinović, M. (ur.) Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva. Zagreb, MATE, str. 500-508.
@inbook{inbook, author = {Haramija, Predrag}, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {500-508}, keywords = {INA, dru\v{s}tvena odgovornost, zeleni marketing, Greenwash}, isbn = {978-953-246-135-0}, title = {INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imid\v{z}a ; dru\v{s}tvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash?}, keyword = {INA, dru\v{s}tvena odgovornost, zeleni marketing, Greenwash}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Haramija, Predrag}, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {500-508}, keywords = {INA, CSR, green marketing, Greenwash}, isbn = {978-953-246-135-0}, title = {INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imid\v{z}a ; dru\v{s}tvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash?}, keyword = {INA, CSR, green marketing, Greenwash}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font