Pregled bibliografske jedinice broj: 978562
INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash?
INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash? // Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 500-508
CROSBI ID: 978562 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash?
Autori
Haramija, Predrag
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva
Urednik/ci
Martinović, Maja
Izdavač
MATE
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
500-508
ISBN
978-953-246-135-0
Ključne riječi
INA ; društvena odgovornost ; zeleni marketing ; Greenwash
(INA ; CSR ; green marketing ; Greenwash)
Sažetak
U radu se analiziraju aktivnosti na stvaranju „zelenog“ korporativnog imidža u svjetlu koncepta društvene odgovornosti
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Predrag Haramija
(autor)