Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 978373

Utjecaj promjene korporacijskog vizualnog identiteta na imidž poduzeća i prodajne rezultate u uvjetima recesije


Pirić, Valentina; Martinović, Maja; Njavro, Đuro
Utjecaj promjene korporacijskog vizualnog identiteta na imidž poduzeća i prodajne rezultate u uvjetima recesije // Reklama, Teorija i Praktika, Grebennikov Business career, 4 (2011), 46; 204-221 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 978373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj promjene korporacijskog vizualnog identiteta na imidž poduzeća i prodajne rezultate u uvjetima recesije
(The Influence of Corporate Visual Identity Change on Corporate Image and Sales Results during Recession)

Autori
Pirić, Valentina ; Martinović, Maja ; Njavro, Đuro

Izvornik
Reklama, Teorija i Praktika, Grebennikov Business career (4755-4058) 4 (2011), 46; 204-221

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Korporacijski vizualni identitet ; Imidž poduzeća ; Korporacijske komunikacije ; Prodajni rezultati ; Recesija
(Corporate visual identity ; Corporate image ; Corporate Communications ; Sales results ; Recession)

Sažetak
Cilj ovog rada je istaknuti i analizirati te ukazati na utjecaj promjene korporacijskog vizualnog identiteta na imidž poduzeća i prodajne rezultate u uvjetima tržišne recesije.

Izvorni jezik
Rus



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)

Avatar Url Valentina Pirić (autor)

Avatar Url Đuro Njavro (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.grebennikoff.ru

Citiraj ovu publikaciju:

Pirić, Valentina; Martinović, Maja; Njavro, Đuro
Utjecaj promjene korporacijskog vizualnog identiteta na imidž poduzeća i prodajne rezultate u uvjetima recesije // Reklama, Teorija i Praktika, Grebennikov Business career, 4 (2011), 46; 204-221 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Pirić, V., Martinović, M. & Njavro, Đ. (2011) Utjecaj promjene korporacijskog vizualnog identiteta na imidž poduzeća i prodajne rezultate u uvjetima recesije. Reklama, Teorija i Praktika, Grebennikov Business career, 4 (46), 204-221.
@article{article, author = {Piri\'{c}, Valentina and Martinovi\'{c}, Maja and Njavro, \DJuro}, year = {2011}, pages = {204-221}, keywords = {Korporacijski vizualni identitet, Imid\v{z} poduze\'{c}a, Korporacijske komunikacije, Prodajni rezultati, Recesija}, journal = {Reklama, Teorija i Praktika, Grebennikov Business career}, volume = {4}, number = {46}, issn = {4755-4058}, title = {Utjecaj promjene korporacijskog vizualnog identiteta na imid\v{z} poduze\'{c}a i prodajne rezultate u uvjetima recesije}, keyword = {Korporacijski vizualni identitet, Imid\v{z} poduze\'{c}a, Korporacijske komunikacije, Prodajni rezultati, Recesija} }
@article{article, author = {Piri\'{c}, Valentina and Martinovi\'{c}, Maja and Njavro, \DJuro}, year = {2011}, pages = {204-221}, keywords = {Corporate visual identity, Corporate image, Corporate Communications, Sales results, Recession}, journal = {Reklama, Teorija i Praktika, Grebennikov Business career}, volume = {4}, number = {46}, issn = {4755-4058}, title = {The Influence of Corporate Visual Identity Change on Corporate Image and Sales Results during Recession}, keyword = {Corporate visual identity, Corporate image, Corporate Communications, Sales results, Recession} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font