Pregled bibliografske jedinice broj: 978373
Utjecaj promjene korporacijskog vizualnog identiteta na imidž poduzeća i prodajne rezultate u uvjetima recesije
Utjecaj promjene korporacijskog vizualnog identiteta na imidž poduzeća i prodajne rezultate u uvjetima recesije // Reklama, Teorija i Praktika, Grebennikov Business career, 4 (2011), 46; 204-221 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 978373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj promjene korporacijskog vizualnog identiteta na imidž poduzeća i prodajne rezultate u uvjetima recesije
(The Influence of Corporate Visual Identity Change on Corporate Image and Sales Results during Recession)
Autori
Pirić, Valentina ; Martinović, Maja ; Njavro, Đuro
Izvornik
Reklama, Teorija i Praktika, Grebennikov Business career (4755-4058) 4
(2011), 46;
204-221
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Korporacijski vizualni identitet ; Imidž poduzeća ; Korporacijske komunikacije ; Prodajni rezultati ; Recesija
(Corporate visual identity ; Corporate image ; Corporate Communications ; Sales results ; Recession)
Sažetak
Cilj ovog rada je istaknuti i analizirati te ukazati na utjecaj promjene korporacijskog vizualnog identiteta na imidž poduzeća i prodajne rezultate u uvjetima tržišne recesije.
Izvorni jezik
Rus
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb