Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 978281

Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013.


Haramija, Predrag
Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013. // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XII (2014), 3; 341-358 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 978281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013.
(Internet and Election Campaign – elections for Mayor of City of Zagreb 2013.)

Autori
Haramija, Predrag

Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) XII (2014), 3; 341-358

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
izbori ; kampanja ; internet ; društvene mreže ; politička komunikacija
(internet, elections, political communication)

Sažetak
U radu se istražuje uloga i način korištenja interneta u političkoj komunikaciji s posebnim osvrtom na izbore za gradonačelnika grada Zagreba 2013. godine. Uz proučavanje i usporedbu spoznaja dosadašnjih radova o ovoj temi, napravljeno je i primarno istraživanje. U njemu se pratilo i ocjenjivalo način na koji su se kandidati za gradonačelnika Zagreba na izborima 2013. koristili internetom. Uočeno je da većina stranaka i kandidata koristi internet tek kao sredstvo oglašavanja (jednosmjerna komunikacija), a ne kao sredstvo dijaloga, razgovora (dvosmjerna komunikacija). Budući da je internet komunikacijsko sredstvo koje odlikuje mogućnost dvosmjerne komunikacije, najbolje ga je koristiti kao sredstvo kojim se zajednički, kroz dijalog s drugima, kreiraju najbolja politička rješenja i, posljedično, povećava izborna participacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Predrag Haramija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Haramija, Predrag
Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013. // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XII (2014), 3; 341-358 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Haramija, P. (2014) Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013.. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XII (3), 341-358.
@article{article, author = {Haramija, Predrag}, year = {2014}, pages = {341-358}, keywords = {izbori, kampanja, internet, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, politi\v{c}ka komunikacija}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, volume = {XII}, number = {3}, issn = {1334-2312}, title = {Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradona\v{c}elnika grada Zagreba 2013.}, keyword = {izbori, kampanja, internet, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, politi\v{c}ka komunikacija} }
@article{article, author = {Haramija, Predrag}, year = {2014}, pages = {341-358}, keywords = {internet, elections, political communication}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, volume = {XII}, number = {3}, issn = {1334-2312}, title = {Internet and Election Campaign – elections for Mayor of City of Zagreb 2013.}, keyword = {internet, elections, political communication} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font