Pregled bibliografske jedinice broj: 978269
Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas
Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas // Obnovljeni život, 65 (2010), 2; 151-171 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 978269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas
(Gaius Julius Caesar, a Master of Political Marketing. Political promotion Then and Now)
Autori
Haramija, Predrag
Izvornik
Obnovljeni život (0351-3947) 65
(2010), 2;
151-171
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Gaj Julije Cezar ; politički marketing ; promidžba ; odnosi s javnošću
(Gaius Julius Caesar, Political Marketing. Political promotion)
Sažetak
U tekstu se, u svjetlu spoznaja današnjega političkog marketinga i vještine odnosa s javnošću, nastoji razjasniti način na koji je Gaj Julije Cezar utjecao na javno mnijenje Rima u doba kasne Republike. Daje se kratki pregled povijesti političke promidžbe i osnove metoda promidžbe danas. Potom se usporedbom glavnih elemenata današnjih promidžbenih strategija s političkim djelovanjem Cezara te usporedbom promidžbenih sredstava koje je koristio s onima koje se koriste danas dolazi do zaključaka. Spoznaje se da je Cezar, vrlo učinkovito i po današnjim mjerilima, baratao dostupnim mu promidžbenim sredstvima (opisuje se njih osam) i posebno učinkovito vodio odnose s javnošću, na način u mnogočemu sličan onome suvremenom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Povijest
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Predrag Haramija
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Philosopher's Index
- Religious and Theological Abstracts
- EBSCO
- ERIH Plus