Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 978269

Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas


Haramija, Predrag
Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas // Obnovljeni život, 65 (2010), 2; 151-171 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 978269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas
(Gaius Julius Caesar, a Master of Political Marketing. Political promotion Then and Now)

Autori
Haramija, Predrag

Izvornik
Obnovljeni život (0351-3947) 65 (2010), 2; 151-171

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Gaj Julije Cezar ; politički marketing ; promidžba ; odnosi s javnošću
(Gaius Julius Caesar, Political Marketing. Political promotion)

Sažetak
U tekstu se, u svjetlu spoznaja današnjega političkog marketinga i vještine odnosa s javnošću, nastoji razjasniti način na koji je Gaj Julije Cezar utjecao na javno mnijenje Rima u doba kasne Republike. Daje se kratki pregled povijesti političke promidžbe i osnove metoda promidžbe danas. Potom se usporedbom glavnih elemenata današnjih promidžbenih strategija s političkim djelovanjem Cezara te usporedbom promidžbenih sredstava koje je koristio s onima koje se koriste danas dolazi do zaključaka. Spoznaje se da je Cezar, vrlo učinkovito i po današnjim mjerilima, baratao dostupnim mu promidžbenim sredstvima (opisuje se njih osam) i posebno učinkovito vodio odnose s javnošću, na način u mnogočemu sličan onome suvremenom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Povijest



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Predrag Haramija (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Haramija, Predrag
Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas // Obnovljeni život, 65 (2010), 2; 151-171 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Haramija, P. (2010) Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas. Obnovljeni život, 65 (2), 151-171.
@article{article, author = {Haramija, Predrag}, year = {2010}, pages = {151-171}, keywords = {Gaj Julije Cezar, politi\v{c}ki marketing, promid\v{z}ba, odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot}, volume = {65}, number = {2}, issn = {0351-3947}, title = {Gaj Julije Cezar, majstor politi\v{c}kog marketinga. Politi\v{c}ka promid\v{z}ba neko\'{c} i danas}, keyword = {Gaj Julije Cezar, politi\v{c}ki marketing, promid\v{z}ba, odnosi s javno\v{s}\'{c}u} }
@article{article, author = {Haramija, Predrag}, year = {2010}, pages = {151-171}, keywords = {Gaius Julius Caesar, Political Marketing. Political promotion}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot}, volume = {65}, number = {2}, issn = {0351-3947}, title = {Gaius Julius Caesar, a Master of Political Marketing. Political promotion Then and Now}, keyword = {Gaius Julius Caesar, Political Marketing. Political promotion} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Philosopher's Index
  • Religious and Theological Abstracts
  • EBSCO
  • ERIH Plus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font