Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 978237

Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko– moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu


Haramija, Predrag
Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko– moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu // Obnovljeni život, 70 (2015), 3; 331-351 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 978237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko– moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu
(Religion and Commerce — A Comparison of Attitudes and Religious–Moral Grounding in Christianity, Islam, Hinduism and Buddhism with Respect to Marketing Activities)

Autori
Haramija, Predrag

Izvornik
Obnovljeni život (0351-3947) 70 (2015), 3; 331-351

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
tržište ; gospodarstvo ; vjera ; religije ; moral ; marketing
(commerce ; economy ; faith ; religion ; morals ; marketing)

Sažetak
U radu se istražuju stajališta i moralna načela kršćanstva, islama, hinduizma i budizma glede tržišta i tržišnih djelatnosti. Traže se odgovori na pitanja kakav sustav tržišta svaka od tih vjera podupire (ili osuđuje) i koje se moralne norme traže u odvijanju tržišnih djelatnosti. Razmatra se i stajalište prema pojedinim elementima tržišta: imovini, predmetu trgovine, cijeni, distribuciji i tržišnoj komunikaciji. Zaključno se sagledavaju sličnosti i razlike stajališta pojedinih religija, a pridržavanje moralnih načela prepoznaje se kao preduvjet održivosti tržišnoga gospodarstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Predrag Haramija (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Haramija, Predrag
Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko– moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu // Obnovljeni život, 70 (2015), 3; 331-351 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Haramija, P. (2015) Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko– moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu. Obnovljeni život, 70 (3), 331-351.
@article{article, author = {Haramija, Predrag}, year = {2015}, pages = {331-351}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}te, gospodarstvo, vjera, religije, moral, marketing}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot}, volume = {70}, number = {3}, issn = {0351-3947}, title = {Vjera i tr\v{z}i\v{s}te — usporedba stajali\v{s}ta prema tr\v{z}i\v{s}nim djelatnostima i njegova vjersko– moralnoga utemeljenja u kr\v{s}\'{c}anstvu, islamu, hinduizmu i budizmu}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}te, gospodarstvo, vjera, religije, moral, marketing} }
@article{article, author = {Haramija, Predrag}, year = {2015}, pages = {331-351}, keywords = {commerce, economy, faith, religion, morals, marketing}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot}, volume = {70}, number = {3}, issn = {0351-3947}, title = {Religion and Commerce — A Comparison of Attitudes and Religious–Moral Grounding in Christianity, Islam, Hinduism and Buddhism with Respect to Marketing Activities}, keyword = {commerce, economy, faith, religion, morals, marketing} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Philosopher's Index
  • Religious and Theological Abstracts
  • EBSCO
  • ERIH Plus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font