Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 978209

ULOGA KULTURNOG TURIZMA U REPOZICIONIRANJU HRVATSKOG TURIZMA -CASE STUDY GRAD NOVIGRAD/ISTRA


Rudančić, Andreja; Šokčević, Sandra; Špadijer Ivana
ULOGA KULTURNOG TURIZMA U REPOZICIONIRANJU HRVATSKOG TURIZMA -CASE STUDY GRAD NOVIGRAD/ISTRA // Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations
Beograd: Fakultet za inženjerski menadžment, Beograd, 2017. str. 704-717 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 978209 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ULOGA KULTURNOG TURIZMA U REPOZICIONIRANJU HRVATSKOG TURIZMA -CASE STUDY GRAD NOVIGRAD/ISTRA
(THE ROLE OF CULTURAL TOURISM IN THE REPOSITIONING OF CROATIAN TOURISM - CASE STUDY: THE TOWN OF NOVIGRAD / ISTRIA)

Autori
Rudančić, Andreja ; Šokčević, Sandra ; Špadijer Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations / - Beograd : Fakultet za inženjerski menadžment, Beograd, 2017, 704-717

ISBN
978-86-80194-09-7

Skup
Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations, LIMEN 2017

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 14.12.2017. - 16.12.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kulturni turizam, kulturni resursi, repozicioniranje, grad Novigrad
(cultural tourism, cultural resources, repositioning, town of Novigrad.)

Sažetak
Turisti današnjice su iskusniji i zahtjevniji, pa turističko tržište svojom dinamikom čini da se ponuda i potražnja međusobno uvjetuju i sukladno tome mijenjaju. Primarna nota razlike između turizma i kulturnog turizma jest u gostima kojima cilj dolaska nije samo odmor, već oni posjećuju određenu destinaciju kako bi posjetili i razgledali kulturnu baštinu i kulturne manifestacije određene destinacije, kako bi kroz povijest upoznali odlike određenog kraja, ali i kako bi, naposljetku, sudjelovali u raznim kulturnim manifestacijama. U tom pravcu konkurentna atraktivnost turističke destinacije- na primjeru grada Novigrada, može se stvoriti afirmacijom vlastite kulturne baštine, (poput koncerata, izložbi itd.), povezivanjem turističke ponude s kulturnim identitetom, (povijesne tradicije, prirodne ljepote i lokalni običaji), događajima i manifestacijama, zabavnim programima, a sve u svrhu privlačenja što većeg broja turista, produženja sezone i efikasnosti podizanja atraktivnosti turističke destinacije te njenog boljeg repozicioniranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Andreja Rudančić (autor)

Avatar Url Sandra Šokčević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.limen.org.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Rudančić, Andreja; Šokčević, Sandra; Špadijer Ivana
ULOGA KULTURNOG TURIZMA U REPOZICIONIRANJU HRVATSKOG TURIZMA -CASE STUDY GRAD NOVIGRAD/ISTRA // Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations
Beograd: Fakultet za inženjerski menadžment, Beograd, 2017. str. 704-717 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Rudančić, A., Šokčević, S. & Špadijer Ivana (2017) ULOGA KULTURNOG TURIZMA U REPOZICIONIRANJU HRVATSKOG TURIZMA -CASE STUDY GRAD NOVIGRAD/ISTRA. U: Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations.
@article{article, author = {Rudan\v{c}i\'{c}, Andreja and \v{S}ok\v{c}evi\'{c}, Sandra}, year = {2017}, pages = {704-717}, keywords = {kulturni turizam, kulturni resursi, repozicioniranje, grad Novigrad}, isbn = {978-86-80194-09-7}, title = {ULOGA KULTURNOG TURIZMA U REPOZICIONIRANJU HRVATSKOG TURIZMA -CASE STUDY GRAD NOVIGRAD/ISTRA}, keyword = {kulturni turizam, kulturni resursi, repozicioniranje, grad Novigrad}, publisher = {Fakultet za in\v{z}enjerski menad\v{z}ment, Beograd}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Rudan\v{c}i\'{c}, Andreja and \v{S}ok\v{c}evi\'{c}, Sandra}, year = {2017}, pages = {704-717}, keywords = {cultural tourism, cultural resources, repositioning, town of Novigrad.}, isbn = {978-86-80194-09-7}, title = {THE ROLE OF CULTURAL TOURISM IN THE REPOSITIONING OF CROATIAN TOURISM - CASE STUDY: THE TOWN OF NOVIGRAD / ISTRIA}, keyword = {cultural tourism, cultural resources, repositioning, town of Novigrad.}, publisher = {Fakultet za in\v{z}enjerski menad\v{z}ment, Beograd}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font