Pregled bibliografske jedinice broj: 978209
ULOGA KULTURNOG TURIZMA U REPOZICIONIRANJU HRVATSKOG TURIZMA -CASE STUDY GRAD NOVIGRAD/ISTRA
ULOGA KULTURNOG TURIZMA U REPOZICIONIRANJU HRVATSKOG TURIZMA -CASE STUDY GRAD NOVIGRAD/ISTRA // Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations
Beograd: Fakultet za inženjerski menadžment, Beograd, 2017. str. 704-717 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 978209 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA KULTURNOG TURIZMA U REPOZICIONIRANJU HRVATSKOG TURIZMA -CASE STUDY GRAD NOVIGRAD/ISTRA
(THE ROLE OF CULTURAL TOURISM IN THE REPOSITIONING OF CROATIAN TOURISM - CASE STUDY: THE TOWN OF NOVIGRAD / ISTRIA)
Autori
Rudančić, Andreja ; Šokčević, Sandra ; Špadijer Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations
/ - Beograd : Fakultet za inženjerski menadžment, Beograd, 2017, 704-717
ISBN
978-86-80194-09-7
Skup
Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations, LIMEN 2017
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 14.12.2017. - 16.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kulturni turizam, kulturni resursi, repozicioniranje, grad Novigrad
(cultural tourism, cultural resources, repositioning, town of Novigrad.)
Sažetak
Turisti današnjice su iskusniji i zahtjevniji, pa turističko tržište svojom dinamikom čini da se ponuda i potražnja međusobno uvjetuju i sukladno tome mijenjaju. Primarna nota razlike između turizma i kulturnog turizma jest u gostima kojima cilj dolaska nije samo odmor, već oni posjećuju određenu destinaciju kako bi posjetili i razgledali kulturnu baštinu i kulturne manifestacije određene destinacije, kako bi kroz povijest upoznali odlike određenog kraja, ali i kako bi, naposljetku, sudjelovali u raznim kulturnim manifestacijama. U tom pravcu konkurentna atraktivnost turističke destinacije- na primjeru grada Novigrada, može se stvoriti afirmacijom vlastite kulturne baštine, (poput koncerata, izložbi itd.), povezivanjem turističke ponude s kulturnim identitetom, (povijesne tradicije, prirodne ljepote i lokalni običaji), događajima i manifestacijama, zabavnim programima, a sve u svrhu privlačenja što većeg broja turista, produženja sezone i efikasnosti podizanja atraktivnosti turističke destinacije te njenog boljeg repozicioniranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas