Pregled bibliografske jedinice broj: 978151
Ekoturizam kao poticaj razvoja poduzetništva u turizmu na primjeru Republike Hrvatske
Ekoturizam kao poticaj razvoja poduzetništva u turizmu na primjeru Republike Hrvatske // Učenje za poduzetništvo, 2 (2012), 2; 323-331 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 978151 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ekoturizam kao poticaj razvoja poduzetništva u turizmu na primjeru Republike Hrvatske
(Ecotourism as a Stimulation for Tourism Entrepreneurship Development In the Example On Republic of Croatia)
Autori
Miljak, Toni ; Bačić, Lucija ; Kitić, Maja
Izvornik
Učenje za poduzetništvo (1848-1264) 2
(2012), 2;
323-331
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ekoturizam ; kvalitetan turizam ; Republika Hrvatska ; turistički promet
(ecotourism, quality tourism, Republic of Croatia, tourist traffic)
Sažetak
Turizam je iznimno važna komponenta nacionalnih gospodarstava mnogih zemalja. Prema procjeni Državnog zavoda za statistiku, turizam u Hrvatskoj čini do 20% BDP-a. Republika Hrvatska je posljednjih godina postala popularno turističko odredište te je jedna od rijetkih zemalja u kojoj nije zabilježen pad turističkog prometa. Redovno se uvrštava u top 20 najpoželjnijih svjetskih destinacija. Glavni turistički aduti Republike Hrvatske jesu: očuvan okoliš, kulturno i povijesno naslijeđe, razvedena obala, blaga mediteranska klima te duga turistička tradicija. Država se odredila za kvalitetni, a ne masovni turizam. Cilj je u narednom razdoblju doći na broj od 12 milijuna turista i ne prelaziti ga kako bi se osigurao održivi razvoj. Okretanjem ka kvalitetnom turizmu, Republika Hrvatska omogućuje razvoj te dodatna ulaganja u razne oblike selektivnog turizma među kojima se ističe ekoturizam koji omogućuje lokalnom stanovništvu da ostvari korist u ekološkom, ekonomskom i kulturnom smislu. To je upravo razlog zbog čega se sve veći broj poduzetnika usmjerava prema ekoturizmu. Slogan kojim se Hrvatska predstavlja na međunarodnom turističkom tržištu glasi ‘’Mediteran kakav je nekad bio’’
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije