Pregled bibliografske jedinice broj: 977967
Gerilski marketing na primjeru poduzeća Tomić & Co.
Gerilski marketing na primjeru poduzeća Tomić & Co. // Marketing u Hrvatskoj: 55 poslovnih slučajeva / Njavro, Đuro ; Njavro, Mato (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 499-507
CROSBI ID: 977967 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gerilski marketing na primjeru poduzeća Tomić & Co.
(Guerilla marketing on example of company Tomić & Co.)
Autori
Pirić, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing u Hrvatskoj: 55 poslovnih slučajeva
Urednik/ci
Njavro, Đuro ; Njavro, Mato
Izdavač
MATE
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
499-507
ISBN
978-953-246-135-0
Ključne riječi
Gerilski marketing ; Tomić & Co.
(Guerilla marketing ; Tomić & Co.)
Sažetak
Poglavlje daje prikaz mogućnosti primjene koncepta gerilskog marketinga na primjeru poduzeća Tomić & Co., zastupnika za luksuzne marke automobila BMW i MINI za Republiku Hrvatsku. U poglavlju su opisani razlozi uvođenja aktivnosti gerilskog marketinga u redovito marketinšku praksu poduzeća, razvojni put uvođenja ovog marketinškog koncepta te prednosti koje poduzeće na temelju njih ostvaruje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Valentina Pirić
(autor)