Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 977924

Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca


Bušelić, Vjeran; Pajić, Dino
Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca // Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & Dizajn 2018 / izv.prof. dr.sc. Jana Žiljak Vujić (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2018. str. 132-132 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 977924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca
(Emotion assessment methods in customer behavioral research)

Autori
Bušelić, Vjeran ; Pajić, Dino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & Dizajn 2018 / Izv.prof. dr.sc. Jana Žiljak Vujić - Zagreb : FotoSoft (FS), 2018, 132-132

Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2018.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.03.2018. - 17.03.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
emocije, prepoznavanje, analiza lica, procjena
(emotions, recognition, facial analysis, assessment)

Sažetak
Rad je nastao temeljem istraživanja metoda i alata procjene emocija primjenjivih u modernom marketingu za potrebe diplomskog rada iz područja primjena tehnologija u marketingu. U ovom izvatku dan je pregled najnovijih trendova i metoda procjene emocija u marketingu i istraživanju ponašanja kupaca. Nakon uvida u šest univerzalnih emocija i njihov utjecaj u procesu donošenja odluka o kupovini u radu su prikazane i objašnjene eksplicitne i implicitne metode procjene emocija koje se najčešće koriste u marketinškim istraživanjima utjecaja emocija. U završnom dijelu je predstavljen primjer konkretnog sustava za automatsku analizu ljudskog lica visage|SDK FaceAnalysis i pokazane su mogućnosti i pouzdanost korištenja istog za procjenu emocija kupaca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Vjeran Bušelić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bušelić, Vjeran; Pajić, Dino
Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca // Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & Dizajn 2018 / izv.prof. dr.sc. Jana Žiljak Vujić (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2018. str. 132-132 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Bušelić, V. & Pajić, D. (2018) Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca. U: izv.prof. dr.sc. Jana Žiljak Vujić (ur.)Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & Dizajn 2018.
@article{article, author = {Bu\v{s}eli\'{c}, Vjeran and Paji\'{c}, Dino}, year = {2018}, pages = {132-132}, keywords = {emocije, prepoznavanje, analiza lica, procjena}, title = {Metode procjene emocija u istra\v{z}ivanju pona\v{s}anja kupca}, keyword = {emocije, prepoznavanje, analiza lica, procjena}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bu\v{s}eli\'{c}, Vjeran and Paji\'{c}, Dino}, year = {2018}, pages = {132-132}, keywords = {emotions, recognition, facial analysis, assessment}, title = {Emotion assessment methods in customer behavioral research}, keyword = {emotions, recognition, facial analysis, assessment}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font