Pregled bibliografske jedinice broj: 977924
Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca
Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca // Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & Dizajn 2018 / izv.prof. dr.sc. Jana Žiljak Vujić (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2018. str. 132-132 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 977924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca
(Emotion assessment methods in customer behavioral research)
Autori
Bušelić, Vjeran ; Pajić, Dino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & Dizajn 2018
/ Izv.prof. dr.sc. Jana Žiljak Vujić - Zagreb : FotoSoft (FS), 2018, 132-132
Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2018.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.03.2018. - 17.03.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
emocije, prepoznavanje, analiza lica, procjena
(emotions, recognition, facial analysis, assessment)
Sažetak
Rad je nastao temeljem istraživanja metoda i alata procjene emocija primjenjivih u modernom marketingu za potrebe diplomskog rada iz područja primjena tehnologija u marketingu. U ovom izvatku dan je pregled najnovijih trendova i metoda procjene emocija u marketingu i istraživanju ponašanja kupaca. Nakon uvida u šest univerzalnih emocija i njihov utjecaj u procesu donošenja odluka o kupovini u radu su prikazane i objašnjene eksplicitne i implicitne metode procjene emocija koje se najčešće koriste u marketinškim istraživanjima utjecaja emocija. U završnom dijelu je predstavljen primjer konkretnog sustava za automatsku analizu ljudskog lica visage|SDK FaceAnalysis i pokazane su mogućnosti i pouzdanost korištenja istog za procjenu emocija kupaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija