Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 977660

Stavovi mladih potrošača o cijeni i promociji mlijeka i mliječnih proizvoda


Kristić, Jelena; Fosić, Ivana; Crnčan, Ana
Stavovi mladih potrošača o cijeni i promociji mlijeka i mliječnih proizvoda // Agroeconomia Croatica, 8 (2018), 1; 13-22 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 977660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi mladih potrošača o cijeni i promociji mlijeka i mliječnih proizvoda
(Young consumers’ attitudes about price and promotion of milk and dairy products)

Autori
Kristić, Jelena ; Fosić, Ivana ; Crnčan, Ana

Izvornik
Agroeconomia Croatica (1333-2422) 8 (2018), 1; 13-22

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
mlijeko ; mliječni proizvodi ; cijena ; promocija ; lojalnost kupaca
(milk ; dairy products ; price ; promotion ; buyers’ loyalty)

Sažetak
Cijena i promocija, kao elementi marketinškog miksa, vrlo su važni za pozicioniranje proizvoda i njihovo diferenciranje od konkurencije. Kako bi njihova pravilna upotreba bila i učinkovita, proizvođači bi trebali poznavati kupovne i prehrambene navike svojih potrošača, ali i potencijalnih kupaca. U cilju utvrđivanja stavova potrošača o važnosti cjenovnih i promotivnih elemenata mlijeka i mliječnih proizvoda te identificiranja eventualnih razlika u njihovim stavovima s obzirom na različite demografske varijable, provedeno je istraživanje osobnim ispitivanjem na uzorku od 1.157 ispitanika. Rezultati su pokazali kako su cijena (M = 3, 36) i promocija mlijeka i mliječnih proizvoda (M = 3, 34) potrošačima podjednako bitni. Cijena mlijeka je važnija potrošačima trajnog mlijeka (p<0, 05) u odnosu na potrošače svježeg mlijeka, kao i potrošačima s nižim mjesečnim prihodom kućanstva (p<0, 000). Konzumenti svježeg mlijeka se više slažu s tvrdnjom o vjernosti isključivo jednoj marki proizvoda (p<0, 01), kao i ispitanici koji se isključivo bave poljoprivrednom djelatnošću (p=0, 012). Ispitanici s ruralnih područja se više slažu s tvrdnjom kako su cijene mlijeka domaćih proizvođača znatno niže od stranih proizvođača (p= 0, 011).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Profili:

Avatar Url Ana Crnčan (autor)

Avatar Url Jelena Kristić (autor)

Avatar Url Ivana Fosić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kristić, Jelena; Fosić, Ivana; Crnčan, Ana
Stavovi mladih potrošača o cijeni i promociji mlijeka i mliječnih proizvoda // Agroeconomia Croatica, 8 (2018), 1; 13-22 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Kristić, J., Fosić, I. & Crnčan, A. (2018) Stavovi mladih potrošača o cijeni i promociji mlijeka i mliječnih proizvoda. Agroeconomia Croatica, 8 (1), 13-22.
@article{article, author = {Kristi\'{c}, Jelena and Fosi\'{c}, Ivana and Crn\v{c}an, Ana}, year = {2018}, pages = {13-22}, keywords = {mlijeko, mlije\v{c}ni proizvodi, cijena, promocija, lojalnost kupaca}, journal = {Agroeconomia Croatica}, volume = {8}, number = {1}, issn = {1333-2422}, title = {Stavovi mladih potro\v{s}a\v{c}a o cijeni i promociji mlijeka i mlije\v{c}nih proizvoda}, keyword = {mlijeko, mlije\v{c}ni proizvodi, cijena, promocija, lojalnost kupaca} }
@article{article, author = {Kristi\'{c}, Jelena and Fosi\'{c}, Ivana and Crn\v{c}an, Ana}, year = {2018}, pages = {13-22}, keywords = {milk, dairy products, price, promotion, buyers’ loyalty}, journal = {Agroeconomia Croatica}, volume = {8}, number = {1}, issn = {1333-2422}, title = {Young consumers’ attitudes about price and promotion of milk and dairy products}, keyword = {milk, dairy products, price, promotion, buyers’ loyalty} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font