Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 977629

Važnost storytellinga u turizmu kao komunikacijske i jezične vještine


Vidak, Ivana; Resner, Maja
Važnost storytellinga u turizmu kao komunikacijske i jezične vještine // 4. međunarodni kongres o ruralnom turizmu: NOVO VRIJEME – VRIJEME ZA RURALNI TURIZAM / Smolčić, D. ; Milohnić, I. (ur.).
Opatija : Zagreb: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 299-307 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 977629 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost storytellinga u turizmu kao komunikacijske i jezične vještine
(The importance of storytelling in tourism as a communication and language skill)

Autori
Vidak, Ivana ; Resner, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
4. međunarodni kongres o ruralnom turizmu: NOVO VRIJEME – VRIJEME ZA RURALNI TURIZAM / Smolčić, D. ; Milohnić, I. - Opatija : Zagreb : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2018, 299-307

ISBN
978-953-7842-42-0

Skup
4. Međunarodni kongres o ruralnom turizmu Novo vrijeme: vrijeme za ruralni turizam = 4th International Rural Tourism Congress New Era: The Era Of Rural Tourism

Mjesto i datum
Supetar, Hrvatska, 09.05.2018. - 13.05.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
turizam, interpretacija, storytelling, komunikacija, engleski jezik
(tourism, interpretation, storytelling, communication, English language)

Sažetak
Svaki turist koji posjećuje određenu destinaciju dolazi s određenim željama i očekivanjima, bilo da žele iskusiti nešto posebno, čudesno ili edukativno. Upravo im sama interpretacija pomaže da dožive turistički proizvod i omogućuje da taj doživljaj ostavi utisak. Ako pak turistička destinacija ili kulturna baština nemaju upečatljivu interpretaciju, ona će ostati nezapamćena i turist će ostati zakinut za posebnost destinacije. Veliku ulogu u interpretaciji ima storytelling koji je gledano kroz povijest odavno poznat, i upravo njime se može povećati i pojačati sam doživljaj. Da bi se izazvala emocija tijekom pričanja priče, potrebno je imati određene komunikacijske i prezentacijske vještine koje dodatno pojačavaju emociju, a i biti jezično kompetentan na polju stranih jezika, naročito u engleskom jeziku koji je danas lingua franca. Cilj ovoga rada je pružiti uvid u komunikacijske i jezične vještine potrebne za uspješno prezentiranje turističkoga proizvoda kroz storytelling, s naglaskom na poznavanje engleskog jezika i njegovih zakonitosti potrebnih za uspješnu interpretaciju sadržaja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Maja Resner (autor)

Avatar Url Ivana Vidak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.fthm.uniri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vidak, Ivana; Resner, Maja
Važnost storytellinga u turizmu kao komunikacijske i jezične vještine // 4. međunarodni kongres o ruralnom turizmu: NOVO VRIJEME – VRIJEME ZA RURALNI TURIZAM / Smolčić, D. ; Milohnić, I. (ur.).
Opatija : Zagreb: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 299-307 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidak, I. & Resner, M. (2018) Važnost storytellinga u turizmu kao komunikacijske i jezične vještine. U: Smolčić, D. & Milohnić, I. (ur.)4. međunarodni kongres o ruralnom turizmu: NOVO VRIJEME – VRIJEME ZA RURALNI TURIZAM.
@article{article, author = {Vidak, Ivana and Resner, Maja}, year = {2018}, pages = {299-307}, keywords = {turizam, interpretacija, storytelling, komunikacija, engleski jezik}, isbn = {978-953-7842-42-0}, title = {Va\v{z}nost storytellinga u turizmu kao komunikacijske i jezi\v{c}ne vje\v{s}tine}, keyword = {turizam, interpretacija, storytelling, komunikacija, engleski jezik}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Supetar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidak, Ivana and Resner, Maja}, year = {2018}, pages = {299-307}, keywords = {tourism, interpretation, storytelling, communication, English language}, isbn = {978-953-7842-42-0}, title = {The importance of storytelling in tourism as a communication and language skill}, keyword = {tourism, interpretation, storytelling, communication, English language}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Supetar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font