Pregled bibliografske jedinice broj: 977494
Sustav obrazovanja za ruralni turizam: analiza stanja i preporuke
Sustav obrazovanja za ruralni turizam: analiza stanja i preporuke // 4th International rural tourism congress "New era – the era of rural tourism" / Smolčić Jurdana, Dora ; Milohnić, Ines (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 210-219 (plenarno, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 977494 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustav obrazovanja za ruralni turizam: analiza
stanja i preporuke
(Education system for rural tourism: analysis and
recommendations)
Autori
Smolčić Jurdana, Dora ; Milohnić, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4th International rural tourism congress "New era – the era of rural tourism"
/ Smolčić Jurdana, Dora ; Milohnić, Ines - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2018, 210-219
ISBN
978-953-7842-42-0
Skup
4. Međunarodni kongres o ruralnom turizmu Novo vrijeme: vrijeme za ruralni turizam = 4th International Rural Tourism Congress New Era: The Era Of Rural Tourism
Mjesto i datum
Supetar, Hrvatska, 09.05.2018. - 13.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
obrazovanje ; ruralni turizam ; poduzetnička znanja ; cjeložovotno obrazovanje
(education ; rural tourism ; entrepreneurial knowledge ; lifelong education)
Sažetak
Svrha ovog rada jest ukazati na aktualno stanje akreditiranih formalnih obrazovnih programa iz područja ruralnog turizma na području Republike Hrvatske. Sukladno tome kao i potrebama poduzetnika u ruralnom turizmu rad ima za cilj dati preporuke za daljnji razvoj obrazovnih programa iz područja ruralnog turizma povezano s ulogom i značajem za gospodarski razvoj ruralnih područja. Korištena metodologija za potrebe empirijskog istraživanja vezuje se uz: a) provedene analize studijskih programa na visokoškolskim obrazovnim institucijama u Republici Hrvatskoj kao i b) analizu prethodnih istraživanja na uzorku od 200 poduzetnika koji svoju poduzetničku djelatnost obavljaju na ruralnim područjima. Rezultati istraživanja pokazuju kako je provedenim istraživanjem utvrđen dodatni prostor u implementaciji posebnih formalnih obrazovnih programa za ruralni turizam poduzetništva kao i programa cjeloživotnog obrazovanja kako bi se osigurala dodana kvaliteta i nova znanja uz poštivanje održivog razvoja ruralnih područja i na taj način doprinjelo koristima lokalnog stanovništva i tržišnoj konkurentnosti. Doprinos ovog rada vezuje se uz prijedloge autora za jačom integracijom tema iz ruralnog turizma u sustave obrazovanje uz poseban naglasak na kontinuiranom razvoju programa cjeloživotnog obrazovanja prilagođenih specifičnostima ruralnih područja i uz potporu lokalne zajednice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija