Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 977325

Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije


Haramija, Predrag
Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije // Obnovljeni život, 66 (2011), 3; 389-409 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 977325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije
(Covert Advertising – The Phenomenon and its Ethical Implications)

Autori
Haramija, Predrag

Izvornik
Obnovljeni život (0351-3947) 66 (2011), 3; 389-409

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
prikriveno oglašavanje ; mediji ; marketinška komunikacija ; promidžba ; društvene posljedice ; etika
(concealed advertising ; Media ; marketing communication ; promidžba ; social consequences ; ethics)

Sažetak
Rad istražuje ulogu, svojstva i etičke implikacije prikrivenog oglašavanja u današnjim medijima. Objašnjava se temeljna razlika između prikrivenog i klasičnog oglašavanja i razlažu temeljni razlozi sve većeg korištenja prikrivenog oglašavanja te ukazuje na nužnost njegova razlikovanja u informativnim od onog u zabavnim medijskim sadržajima. Posebno se osvrće na situaciju u Republici Hrvatskoj i daje pregled nazočnosti prikrivenog oglašavanja u hrvatskim medijima. Primjenom kriterija istinitosti, normativne postavke svake komunikacije, dolazimo do spoznaje etičke neopravdanosti prakse takvog oglašavanja. U radu se objašnjavaju i svojstva zakonske regulative prikrivenog oglašavanja u svijetu i RH te analiziraju razlozi učestalog kršenja te regulative

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Predrag Haramija (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Haramija, Predrag
Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije // Obnovljeni život, 66 (2011), 3; 389-409 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Haramija, P. (2011) Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije. Obnovljeni život, 66 (3), 389-409.
@article{article, author = {Haramija, Predrag}, year = {2011}, pages = {389-409}, keywords = {prikriveno ogla\v{s}avanje, mediji, marketin\v{s}ka komunikacija, promid\v{z}ba, dru\v{s}tvene posljedice, etika}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot}, volume = {66}, number = {3}, issn = {0351-3947}, title = {Prikriveno ogla\v{s}avanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i eti\v{c}ke implikacije}, keyword = {prikriveno ogla\v{s}avanje, mediji, marketin\v{s}ka komunikacija, promid\v{z}ba, dru\v{s}tvene posljedice, etika} }
@article{article, author = {Haramija, Predrag}, year = {2011}, pages = {389-409}, keywords = {concealed advertising, Media, marketing communication, promid\v{z}ba, social consequences, ethics}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot}, volume = {66}, number = {3}, issn = {0351-3947}, title = {Covert Advertising – The Phenomenon and its Ethical Implications}, keyword = {concealed advertising, Media, marketing communication, promid\v{z}ba, social consequences, ethics} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Philosopher's Index
  • Religious and Theological Abstracts
  • EBSCO
  • ERIH Plus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font