Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 977322

Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas


Haramija, Predrag
Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas // Obnovljeni život, 65 (2010), 2; 151-171 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 977322 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas
(Gaj Julija Cezar, master of political marketing. Political promotion once and for today)

Autori
Haramija, Predrag

Izvornik
Obnovljeni život (0351-3947) 65 (2010), 2; 151-171

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Caesar ; political marketing ; promotion ; public relations
(Gaj Julije Cezar ; political marketing ; promidžba ; public relations)

Sažetak
U tekstu se, u svjetlu spoznaja današnjega političkog marketinga i vještine odnosa s javnošću, nastoji razjasniti način na koji je Gaj Julije Cezar utjecao na javno mnijenje Rima u doba kasne Republike. Daje se kratki pregled povijesti političke promidžbe i osnove metoda promidžbe danas. Potom se usporedbom glavnih elemenata današnjih promidžbenih strategija s političkim djelovanjem Cezara te usporedbom promidžbenih sredstava koje je koristio s onima koje se koriste danas dolazi do zaključaka. Spoznaje se da je Cezar, vrlo učinkovito i po današnjim mjerilima, baratao dostupnim mu promidžbenim sredstvima (opisuje se njih osam) i posebno učinkovito vodio odnose s javnošću, na način u mnogočemu sličan onome suvremenom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Predrag Haramija (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Haramija, Predrag
Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas // Obnovljeni život, 65 (2010), 2; 151-171 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Haramija, P. (2010) Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas. Obnovljeni život, 65 (2), 151-171.
@article{article, author = {Haramija, Predrag}, year = {2010}, pages = {151-171}, keywords = {Caesar, political marketing, promotion, public relations}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot}, volume = {65}, number = {2}, issn = {0351-3947}, title = {Gaj Julije Cezar, majstor politi\v{c}kog marketinga. Politi\v{c}ka promid\v{z}ba neko\'{c} i danas}, keyword = {Caesar, political marketing, promotion, public relations} }
@article{article, author = {Haramija, Predrag}, year = {2010}, pages = {151-171}, keywords = {Gaj Julije Cezar, political marketing, promid\v{z}ba, public relations}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot}, volume = {65}, number = {2}, issn = {0351-3947}, title = {Gaj Julija Cezar, master of political marketing. Political promotion once and for today}, keyword = {Gaj Julije Cezar, political marketing, promid\v{z}ba, public relations} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Philosopher's Index
  • Religious and Theological Abstracts
  • EBSCO
  • ERIH Plus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font