Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 977310

Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću


Haramija, Predrag; Njavro, Đuro; Propat Darrer, Jagoda
Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću // Obnovljeni život, 67 (2012), 3; 387-405 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 977310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću
(Advertising Prospects in the 21st Century)

Autori
Haramija, Predrag ; Njavro, Đuro ; Propat Darrer, Jagoda

Izvornik
Obnovljeni život (0351-3947) 67 (2012), 3; 387-405

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
promidžba ; razvoj komunikacije ; trendovi promidžbe ; mreža ; mobitel ; etika

Sažetak
Otkriće i primjena novih postupaka u promidžbi ovisna je o dvjema vrstama silnica ; s jedne strane, o novim tehničkim ili tehnološkim otkrićima glede sredstava komunikacije, a s druge strane o novim situacijama odnosno okolnostima u gospodarskome i društvenom okružju. U radu se prikazuje dosadašnji razvoj i istražuju moguće dominantne tendencije promidžbe u XXI. stoljeću. Početak XXI. stoljeća obilježava zasićenost potrošača mnoštvom promidžbenih poruka i sve veće nepovjerenje u njih, sve veća učestalost međuljudske komunikacije putem elektroničkih i interaktivnih sredstava osobne komunikacije poput mreže i mobitela, sve veći utjecaj korporacija i sve veći zahtjevi javnosti za etičnošću korporacija te dominacija snažnih robnih marki ili »brendova« na tržištu. Zbog toga, u promidžbenim strategijama korporacija dolazi do odmaka od »klasičnoga« oglašavanja k onomu prikrivenom, ponovnoga otkrića važnosti usmene predaje (no, ovaj put putem mobitela i mreže), učestalijega oglašavanja i uporaba odnosa s javnošću za izgradnju etičkoga ili društveno odgovornog »imagea«.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Predrag Haramija (autor)

Avatar Url Đuro Njavro (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Haramija, Predrag; Njavro, Đuro; Propat Darrer, Jagoda
Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću // Obnovljeni život, 67 (2012), 3; 387-405 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Haramija, P., Njavro, Đ. & Propat Darrer, J. (2012) Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću. Obnovljeni život, 67 (3), 387-405.
@article{article, author = {Haramija, Predrag and Njavro, \DJuro and Propat Darrer, Jagoda}, year = {2012}, pages = {387-405}, keywords = {promid\v{z}ba, razvoj komunikacije, trendovi promid\v{z}be, mre\v{z}a, mobitel, etika}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot}, volume = {67}, number = {3}, issn = {0351-3947}, title = {Perspektive promid\v{z}be u XXI. stolje\'{c}u}, keyword = {promid\v{z}ba, razvoj komunikacije, trendovi promid\v{z}be, mre\v{z}a, mobitel, etika} }
@article{article, author = {Haramija, Predrag and Njavro, \DJuro and Propat Darrer, Jagoda}, year = {2012}, pages = {387-405}, keywords = {promid\v{z}ba, razvoj komunikacije, trendovi promid\v{z}be, mre\v{z}a, mobitel, etika}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot}, volume = {67}, number = {3}, issn = {0351-3947}, title = {Advertising Prospects in the 21st Century}, keyword = {promid\v{z}ba, razvoj komunikacije, trendovi promid\v{z}be, mre\v{z}a, mobitel, etika} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Philosopher's Index
  • Religious and Theological Abstracts
  • EBSCO
  • ERIH Plus
  • Religious & Theological Abstracts
  • The Philosopher’s Index





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font