Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 977203

Utjecaj grafičkog dizajna i marketinške komunikacije na prodajne rezultate


Krpan Kobešćak, Kristina; Pirić, Valentina
Utjecaj grafičkog dizajna i marketinške komunikacije na prodajne rezultate // 9th International Conference on Printing, Design and Graphic Communication ; 9. Međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 59-64 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 977203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj grafičkog dizajna i marketinške komunikacije na prodajne rezultate
(The Influence of Graphic Design and Marketing Communications on Sales Results)

Autori
Krpan Kobešćak, Kristina ; Pirić, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Skup
9th International Conference on Printing, Design and Graphic Communication ; 9. Međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 14.09.2005. - 17.09.2005

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Grafički dizajn, vizualni identitet, novi mediji, marketinška komunikacija
(Graphic design, Visual identity, New media, Marketing Communications)

Sažetak
U radu se razmatra utjecaj grafičke i cjelokupne integrirane marketinške komunikacije na ostvarene rezultate prodaje na primjeru tvrtke Tomić & Co., generalnog zastupnika i uvoznika vozila marke BMW za Republiku Hrvatsku. proveden je pregled ukupne marketinške komunikacije u zadnjih sedam godina, koliko je tvrtka aktivna, s naglaskom na analizuu vizualne komunikacije odnosno na oglašavanje, kao dominantnu marketinšku komunikacijsku aktivnost u navedenom razdoblju. Prati se razvoj i uporaba elemenata grafičkog dizajna kroz trajan porast opsega primijenjenih marketinških aktivnosti. Analizira se važnost prepoznatljivosti vizualnog identiteta u prijenosu poruke u odnosu na korištenje novih medija i tehnologija. S obzirom na tehničke zahtjeve koje tehnološki napredak predstavlja pred grafičku komunikaciju, analizira se prilagodba osnovnih vizualnih elemenata prema aktualnosti komunikacijskog trenutka i prirodi samog premium branda. Provodi se analiza primjenjene marketinške komunikacije s naglaskom na ostvarivanje komunikacijskog efekta sinergije kroz integriranje sprovedenih marketinških komunikacijskih aktivnosti. Uzevši u obzir povezanost grafičke i marketinške komunikacije, istražuje se njihov mogući utjecaj na poboljšanje prodajnih rezultata tijekom proteklih sedam godina, te se predviđa trend njihovog budućeg razvoja i mogućeg budućeg učinka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Valentina Pirić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krpan Kobešćak, Kristina; Pirić, Valentina
Utjecaj grafičkog dizajna i marketinške komunikacije na prodajne rezultate // 9th International Conference on Printing, Design and Graphic Communication ; 9. Međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 59-64 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Krpan Kobešćak, K. & Pirić, V. (2005) Utjecaj grafičkog dizajna i marketinške komunikacije na prodajne rezultate. U: Bolanča, Z. & Mikota, M. (ur.)9th International Conference on Printing, Design and Graphic Communication ; 9. Međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija.
@article{article, author = {Krpan Kobe\v{s}\'{c}ak, Kristina and Piri\'{c}, Valentina}, year = {2005}, pages = {59-64}, keywords = {Grafi\v{c}ki dizajn, vizualni identitet, novi mediji, marketin\v{s}ka komunikacija}, title = {Utjecaj grafi\v{c}kog dizajna i marketin\v{s}ke komunikacije na prodajne rezultate}, keyword = {Grafi\v{c}ki dizajn, vizualni identitet, novi mediji, marketin\v{s}ka komunikacija}, publisher = {Grafi\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Krpan Kobe\v{s}\'{c}ak, Kristina and Piri\'{c}, Valentina}, year = {2005}, pages = {59-64}, keywords = {Graphic design, Visual identity, New media, Marketing Communications}, title = {The Influence of Graphic Design and Marketing Communications on Sales Results}, keyword = {Graphic design, Visual identity, New media, Marketing Communications}, publisher = {Grafi\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font