Pregled bibliografske jedinice broj: 977203
Utjecaj grafičkog dizajna i marketinške komunikacije na prodajne rezultate
Utjecaj grafičkog dizajna i marketinške komunikacije na prodajne rezultate // 9th International Conference on Printing, Design and Graphic Communication ; 9. Međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 59-64 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 977203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj grafičkog dizajna i marketinške komunikacije na prodajne rezultate
(The Influence of Graphic Design and Marketing Communications on Sales Results)
Autori
Krpan Kobešćak, Kristina ; Pirić, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Skup
9th International Conference on Printing, Design and Graphic Communication ; 9. Međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 14.09.2005. - 17.09.2005
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Grafički dizajn, vizualni identitet, novi mediji, marketinška komunikacija
(Graphic design, Visual identity, New media, Marketing Communications)
Sažetak
U radu se razmatra utjecaj grafičke i cjelokupne integrirane marketinške komunikacije na ostvarene rezultate prodaje na primjeru tvrtke Tomić & Co., generalnog zastupnika i uvoznika vozila marke BMW za Republiku Hrvatsku. proveden je pregled ukupne marketinške komunikacije u zadnjih sedam godina, koliko je tvrtka aktivna, s naglaskom na analizuu vizualne komunikacije odnosno na oglašavanje, kao dominantnu marketinšku komunikacijsku aktivnost u navedenom razdoblju. Prati se razvoj i uporaba elemenata grafičkog dizajna kroz trajan porast opsega primijenjenih marketinških aktivnosti. Analizira se važnost prepoznatljivosti vizualnog identiteta u prijenosu poruke u odnosu na korištenje novih medija i tehnologija. S obzirom na tehničke zahtjeve koje tehnološki napredak predstavlja pred grafičku komunikaciju, analizira se prilagodba osnovnih vizualnih elemenata prema aktualnosti komunikacijskog trenutka i prirodi samog premium branda. Provodi se analiza primjenjene marketinške komunikacije s naglaskom na ostvarivanje komunikacijskog efekta sinergije kroz integriranje sprovedenih marketinških komunikacijskih aktivnosti. Uzevši u obzir povezanost grafičke i marketinške komunikacije, istražuje se njihov mogući utjecaj na poboljšanje prodajnih rezultata tijekom proteklih sedam godina, te se predviđa trend njihovog budućeg razvoja i mogućeg budućeg učinka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Valentina Pirić
(autor)