Pregled bibliografske jedinice broj: 977197
Marketing 3 - Udžbenik za 3. razred ekonomske škole
Marketing 3 - Udžbenik za 3. razred ekonomske škole / Olivier, Natalia ; Njavro, Mato (ur.).
Zagreb: MATE, 2014
CROSBI ID: 977197 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing 3 - Udžbenik za 3. razred ekonomske škole
(Marketing 3 - Textbook for 3rd grade of economic school)
Autori
Martinović, Maja ; Jurković Majić, Olivera ; Pirić, Valentina ; Arambašić, Sanja ; Miličević, Katarina
Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (srednjoškolsko obrazovanje)
Izdavač
MATE
Grad
Zagreb
Godina
2014
Stranica
144
Ključne riječi
Marketing ; Mikro i marko okruženje ; Ponašanje potrošača ; Planiranje marketinga ; Istraživanje tržišta ; Segmentacija tržišta ; Marketinške strategije
(Marketing ; Micro and macro environment ; Consumer behaviour ; Marketing planning ; Marketing research ; Market segmentation ; Marketing strategy)
Sažetak
Udžbenik obuhvaća uvodna razmatranja o marketingu, osnovne marketinške odrednice mikro i makro okruženja, područje ponašanja potrošača, planiranje marketinga, istraživanje i segmentaciju tržišta te pruža uvid u marketinške strategije. Namijenjen je učenicima 3. razreda Ekonomske škole i napisan korištenjem metodičko-didaktičkog instrumentarija
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Valentina Pirić
(autor)
Maja Martinović
(autor)
Katarina Miličević
(autor)
Olivera Jurković Majić
(autor)