Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 977154

Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost poduzeća (Corporate Communications impact on Corporate Image and Corporate Competitiveness)


Pirić, Valentina
Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost poduzeća (Corporate Communications impact on Corporate Image and Corporate Competitiveness) // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2008), 2; 149-162 doi:http://www.efzg.hr/trziste (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 977154 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost poduzeća (Corporate Communications impact on Corporate Image and Corporate Competitiveness)
(Corporate Communications impact on Corporate Image and Corporate Competitiveness)

Autori
Pirić, Valentina

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 20 (2008), 2; 149-162

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Korporacijske komunikacije ; Imidž poduzeća ; Konkurentnost poduzeća
(Corporate Communications ; Corporate Image ; Corporate Competitiveness)

Sažetak
Tema je ovoga rada analiza utjecaja korporacijskih komunikacija i intenziteta njihove primjene na upravljanje imidžom poduzeća, te isticanje uloge imidža poduzeća kao jednog od osnovnih izvora njegove konkurentnosti u okviru suvremenih tržišnih uvjeta. Pregledom i analizom teorijskih doprinosa u radu je prikazano kako korporacijske komunikacije objedinjavaju dimenziju upravljačke, organizacijske i marketinške komunikacije na razini poduzeća te kako odgovarajućim intenzitetom njihove primjene i odgovarajućim stupnjem integracije mogu utjecati na upravljanje imidžom poduzeća. Naglašena je i potreba razumijevanja koncepta imidža poduzeća kao važnog izvora konkurentnosti. U tu svrhu u radu je provedeno iscrpno istraživanje utjecaja intenziteta primjene korporacijskih komunikacija na imidž poduzeća na tržištu Republike Hrvatske kao i istraživanje utjecaja pozitivnog imidža poduzeća na njegovu konkurentnost. Korištena metodologija obuhvatila je anketiranje vanjske javnosti na prigodnom uzorku ispitanika. prikupljeni podaci analizirani su metodama višestruke regresije i korelacijske analize. Rezultati istraživanja potvrdili su postojanje utjecaja intenziteta primjene korporacijskih komunikacija na imidž poduzeća i tvrdnju da pozitivan imidž poduzeća utječe na povećanje njegove konkurentnosti. U tom je smislu korporacijskim komunikacijama moguće pripisati strateški važnu ulogu za poslovanje poduzeća u okviru novonastalih tržišnih uvjeta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Valentina Pirić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Pirić, Valentina
Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost poduzeća (Corporate Communications impact on Corporate Image and Corporate Competitiveness) // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2008), 2; 149-162 doi:http://www.efzg.hr/trziste (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Pirić, V. (2008) Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost poduzeća (Corporate Communications impact on Corporate Image and Corporate Competitiveness). Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2), 149-162 doi:http://www.efzg.hr/trziste.
@article{article, author = {Piri\'{c}, Valentina}, year = {2008}, pages = {149-162}, DOI = {http://www.efzg.hr/trziste}, keywords = {Korporacijske komunikacije, Imid\v{z} poduze\'{c}a, Konkurentnost poduze\'{c}a}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, doi = {http://www.efzg.hr/trziste}, volume = {20}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Utjecaj korporacijskih komunikacija na imid\v{z} i konkurentnost poduze\'{c}a (Corporate Communications impact on Corporate Image and Corporate Competitiveness)}, keyword = {Korporacijske komunikacije, Imid\v{z} poduze\'{c}a, Konkurentnost poduze\'{c}a} }
@article{article, author = {Piri\'{c}, Valentina}, year = {2008}, pages = {149-162}, DOI = {http://www.efzg.hr/trziste}, keywords = {Corporate Communications, Corporate Image, Corporate Competitiveness}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, doi = {http://www.efzg.hr/trziste}, volume = {20}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Corporate Communications impact on Corporate Image and Corporate Competitiveness}, keyword = {Corporate Communications, Corporate Image, Corporate Competitiveness} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB International
  • EBSCO Publishing
  • ProQuest ABI/INFORM


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font