Pregled bibliografske jedinice broj: 977154
Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost poduzeća (Corporate Communications impact on Corporate Image and Corporate Competitiveness)
Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost poduzeća (Corporate Communications impact on Corporate Image and Corporate Competitiveness) // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2008), 2; 149-162 doi:http://www.efzg.hr/trziste (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 977154 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost poduzeća (Corporate Communications impact on Corporate Image and Corporate Competitiveness)
(Corporate Communications impact on Corporate Image and Corporate Competitiveness)
Autori
Pirić, Valentina
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 20
(2008), 2;
149-162
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Korporacijske komunikacije ; Imidž poduzeća ; Konkurentnost poduzeća
(Corporate Communications ; Corporate Image ; Corporate Competitiveness)
Sažetak
Tema je ovoga rada analiza utjecaja korporacijskih komunikacija i intenziteta njihove primjene na upravljanje imidžom poduzeća, te isticanje uloge imidža poduzeća kao jednog od osnovnih izvora njegove konkurentnosti u okviru suvremenih tržišnih uvjeta. Pregledom i analizom teorijskih doprinosa u radu je prikazano kako korporacijske komunikacije objedinjavaju dimenziju upravljačke, organizacijske i marketinške komunikacije na razini poduzeća te kako odgovarajućim intenzitetom njihove primjene i odgovarajućim stupnjem integracije mogu utjecati na upravljanje imidžom poduzeća. Naglašena je i potreba razumijevanja koncepta imidža poduzeća kao važnog izvora konkurentnosti. U tu svrhu u radu je provedeno iscrpno istraživanje utjecaja intenziteta primjene korporacijskih komunikacija na imidž poduzeća na tržištu Republike Hrvatske kao i istraživanje utjecaja pozitivnog imidža poduzeća na njegovu konkurentnost. Korištena metodologija obuhvatila je anketiranje vanjske javnosti na prigodnom uzorku ispitanika. prikupljeni podaci analizirani su metodama višestruke regresije i korelacijske analize. Rezultati istraživanja potvrdili su postojanje utjecaja intenziteta primjene korporacijskih komunikacija na imidž poduzeća i tvrdnju da pozitivan imidž poduzeća utječe na povećanje njegove konkurentnosti. U tom je smislu korporacijskim komunikacijama moguće pripisati strateški važnu ulogu za poslovanje poduzeća u okviru novonastalih tržišnih uvjeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Valentina Pirić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB International
- EBSCO Publishing
- ProQuest ABI/INFORM