Pregled bibliografske jedinice broj: 977143
Marketing neprofitnih institucija s osvrtom na Katoličku crkvu
Marketing neprofitnih institucija s osvrtom na Katoličku crkvu, 1999., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 977143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing neprofitnih institucija s osvrtom na Katoličku crkvu
(Marketing of Non-profit Institutions - with a look at the Catholic Church)
Autori
Pirić, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
04.03
Godina
1999
Stranica
162
Mentor
Kesić, Tanja
Ključne riječi
Marketing ; Neprofitne institucije ; Katolička crkva
(Marketing ; Non-profit institutions ; Catholic Church)
Sažetak
U radu se daje pregled koncepcije i strategije marketinga neprofitnih institucija, s posebnim osvrtom na mogućnost primjene marketinških aktivnosti u Katoličkoj Crkvi u Republici Hrvatskoj. Analiziraju se i suvremeni marketinški i komunikacijski trendovi u okvirima neprofitnih institucija te etičnost i mogućnosti i izazovi njihove primjene na primjeru Katoličke Crkve, kao neprofitne institucije u okviru suvremenih društvenih i ekonomskih okolnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu