Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 977139

Utjecaj korporacijskih komunikacija na stvaranje imidža poduzeća


Pirić, Valentina
Utjecaj korporacijskih komunikacija na stvaranje imidža poduzeća, 2006., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 977139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj korporacijskih komunikacija na stvaranje imidža poduzeća
(The influence of Corporate Communications on Corporate Image Building)

Autori
Pirić, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.11

Godina
2006

Stranica
313

Mentor
Kesić, Tanja

Ključne riječi
Korporacijske komunikacije ; Imidž poduzeća ; Konkurentnost poduzeća
(Corporate Communications ; Corporate image ; Corporate Competitiveness)

Sažetak
Izradom doktorske disertacije pristupilo se detaljnoj analizi cjelovitog koncepta korporacijskih komunikacija kao i detaljnoj analizi njihovog mogućeg utjecaja na kvalitetu imidža poduzeća. Osim toga, disertacijom se analizira mogući ovisan odnos između imidža poduzeća i njegove konkurentnosti s ciljem povezivanja konkurentnosti poduzeća i kvalitete primjene korporacijskih komunikacija. Analiza ovisnih odnosa korporacijskih komunikacija i imidža poduzeća obuhvatila je tri pojavne razine korporacijskih komunikacija, odnosno marketinšku, menadžersku i organizacijsku komunikaciju kako bi pristup navedenoj problematici bio potpun. Jednako tako, tijekom istraživanja visoko strukturiran koncept imidža poduzeća promatran je kao zavisna varijabla koja se nalazi pod izravnim utjecajem intenziteta i integracije primjene svih pojavnih oblika korporacijskih komunikacija na svim razinama unutar poduzeća. Rezultati istraživanja, odnosno prihvaćanje većine postavljenih hipoteza, upućuju na zaključak da postoji izravan ovisan odnos između stupnja integracije i intenziteta primjene svih pojavnih oblika korporacijskih komunikacija i postignute razine kvalitete imidža poduzeća. Osim toga rezultati istraživanja govore u prilog činjenici da poduzeća još uvijek u dovoljnoj mjeri i odgovarajućim intenzitetom ne koriste sve pojavne oblike korporacijskih komunikacija te da postoji znatan prostor za moguća poboljšanja njihove iskoristivosti, posebice u okviru organizacijske komunikacije, čime bi poduzeće ujedno moglo slijediti suvremene komunikacijske trendove i evidentne promjene u ponašanju i očekivanjima potrošača te u okviru menadžerske komunikacije kojoj ispitanici negiraju izravan komunikacijski utjecaj na imidž poduzeća naglašavajući tako isključivo njenu upravljačku formu. Rezultati istraživanja također ukazuju na postojanje ovisnog odnosa između imidža poduzeća i njegove konkurentnosti, pa tako imidž poduzeća, utemeljen na intenzivnim i kvalitetnim korporacijskim komunikacijama, postaje glavnim izvorom njihove konkurentske prednosti u suvremenim tržišnim uvjetima. Temeljem rezultata istraživanja definiran je i model upravljanja imidžom posredstvom korporacijskih komunikacija te su analizirane i raspravljene implikacije rezultata istraživanja za teoriju i praksu upravljanja imidžom i konkurentnosti poduzeća pomoću korporacijskih komunikacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Tanja Kesić (mentor)

Avatar Url Valentina Pirić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.libraties.uniri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pirić, Valentina
Utjecaj korporacijskih komunikacija na stvaranje imidža poduzeća, 2006., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
Pirić, V. (2006) 'Utjecaj korporacijskih komunikacija na stvaranje imidža poduzeća', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Piri\'{c}, Valentina}, year = {2006}, pages = {313}, keywords = {Korporacijske komunikacije, Imid\v{z} poduze\'{c}a, Konkurentnost poduze\'{c}a}, title = {Utjecaj korporacijskih komunikacija na stvaranje imid\v{z}a poduze\'{c}a}, keyword = {Korporacijske komunikacije, Imid\v{z} poduze\'{c}a, Konkurentnost poduze\'{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Piri\'{c}, Valentina}, year = {2006}, pages = {313}, keywords = {Corporate Communications, Corporate image, Corporate Competitiveness}, title = {The influence of Corporate Communications on Corporate Image Building}, keyword = {Corporate Communications, Corporate image, Corporate Competitiveness}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font