Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 976890

Organizacijsko komuniciranje u turizmu


Sunara, Živana; Jeličić, Sandra
Organizacijsko komuniciranje u turizmu // Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu, 1 (2010), 1; 89-93 (recenziran, članak, ostalo)


CROSBI ID: 976890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Organizacijsko komuniciranje u turizmu

Autori
Sunara, Živana ; Jeličić, Sandra

Izvornik
Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu (1847-5469) 1 (2010), 1; 89-93

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
organizacija ; komuniciranje ; turiatička destinacija ; imidž ; identitet ; ugled ; oglašavanje ; krizno komuniciranje

Sažetak
Problemi okoliša i njegova zagađenja su od lokalnog značaja prerasli u globalne prijetnje i probleme. Održivi razvoj nužan je u svim sferama ljudskog djelovanja pa tako i u turističkoj djelatnosti. U ovom radu razmatrat će se pojam održivog razvoja, njegova povezanost s turizmom te kako se isti može iskoristiti u funkciji konkurentske prednosti Republike Hrvatske. U prvom dijelu rada promatrana je ključna terminologija vezana za održivi razvoj turizma kao i svi stakeholderi i glavna područja razvoja turizma. U drugom dijelu rada napravljen je pregled stanja u Republici Hrvatskoj po pitanju održivog turizma te su ponuđeni neki konkretni prijedlozi kako se izdignuti iznad konkurenata i kako se što kvalitetnije pozicionirati na tržištu. Očekuje se da će približavanje EU utjecati na poželjne promjene i motivirati poslovne subjekte na usmjeravanje prema održivom razvoju. Naglasak treba staviti na tzv. „povratak prirodi“ a pod tim se misli na zdrav i netaknut prirodni okoliš, zdravu i organski proizvedenu hranu te prirodno okruženje. Hrvatska može ponuditi zdrav i netaknut prirodni okoliš, zdravu i organski proizvedenu hranu te prirodno okruženje i upravo tu prepoznajemo prostor za daljnji razvoj turističkih usluga, istovremeno zadržavajući i štiteći ono što Hrvatsku čini posebnom.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Sunara, Živana; Jeličić, Sandra
Organizacijsko komuniciranje u turizmu // Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu, 1 (2010), 1; 89-93 (recenziran, članak, ostalo)
Sunara, Ž. & Jeličić, S. (2010) Organizacijsko komuniciranje u turizmu. Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu, 1 (1), 89-93.
@article{article, author = {Sunara, \v{Z}ivana and Jeli\v{c}i\'{c}, Sandra}, year = {2010}, pages = {89-93}, keywords = {organizacija, komuniciranje, turiati\v{c}ka destinacija, imid\v{z}, identitet, ugled, ogla\v{s}avanje, krizno komuniciranje}, journal = {Hrvatski znanstveno stru\v{c}ni skup o menad\v{z}mentu u turizmu i sportu}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1847-5469}, title = {Organizacijsko komuniciranje u turizmu}, keyword = {organizacija, komuniciranje, turiati\v{c}ka destinacija, imid\v{z}, identitet, ugled, ogla\v{s}avanje, krizno komuniciranje} }
@article{article, author = {Sunara, \v{Z}ivana and Jeli\v{c}i\'{c}, Sandra}, year = {2010}, pages = {89-93}, keywords = {organizacija, komuniciranje, turiati\v{c}ka destinacija, imid\v{z}, identitet, ugled, ogla\v{s}avanje, krizno komuniciranje}, journal = {Hrvatski znanstveno stru\v{c}ni skup o menad\v{z}mentu u turizmu i sportu}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1847-5469}, title = {Organizacijsko komuniciranje u turizmu}, keyword = {organizacija, komuniciranje, turiati\v{c}ka destinacija, imid\v{z}, identitet, ugled, ogla\v{s}avanje, krizno komuniciranje} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font