Pregled bibliografske jedinice broj: 976879
Eno-gastro turizam kao oblik dodatne ponude u hotelijerstvu
Eno-gastro turizam kao oblik dodatne ponude u hotelijerstvu // 5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 2018. str. 22-25 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 976879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Eno-gastro turizam kao oblik dodatne ponude u
hotelijerstvu
(Eno-gastronomic tourism as a form of additional
offer in hotel business)
Autori
Sunara, Živana ; Krstulović, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Skup
5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 04.04.2018. - 05.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
enogastronomija ; tradicija ; gastro kuhinja ; brendiranje
(eno gastronomy ; tradition ; branding, gastro tourism)
Sažetak
Trendovi razvoja suvremenog turizama pokazuju njegovu promjenu iz pasivnog u aktivni, to jest u turizam doživljaja i avantura koji kao takav zahtijeva i znatne promjene u načinu prehrane potrošača, kao i općenito konzumiranja turističkih proizvoda. Hrvatska ima veliku gastronomsku i enološku baštinu. Razlikuje se po krajevima, prema tipu kuhinje ili načinu proizvodnje vina, prema starosti i podrijetlu pojedinih jela i pića. Velika i raznovrsna ponuda hrvatskih vina, hrvatskih žestica, suhomesnatih specijaliteta, sireva, maslina itd. čini gastronomsku ponudu zanimljivom i privlačnom mekom za turiste. Masovni turizam u kojem se traži „sunce i more“ dolazi do točke zasićenja, pa su stoga današnji turisti u potrazi za novim turističkim destinacijama s ciljem upoznavanja domicilnih sredina u koje su otputovali. Tako dolazi do razvoja enogastronomskog turizma kao novog proizvoda na tržištu. Eno-gastro turizam smatra se iskustvenim putovanjem koje uključuje kušanje određenih proizvoda regije te posjete restoranima i lokalnim proizvođačima hrane. Zahvaljujući zanimanju za gastronomiju i kulturu jela i pića raznih zemalja i krajeva, kulinarska i enološka putovanja su sve omiljenija u cijelom svijetu, a gastronomski i enološki turizam polako postaje zaseban proizvod unutar turizma. U ovom radu promotrit će se gastronomski i enološki turizam na području hotelijerstva u RH. S obzirom na velike potencijale upravo ovih tipova turizma razmotrit će se njihova glavna obilježja, kao i potencijali razvoja na kojima treba temeljiti razvoj hrvatskog turizma, kao i obogaćivanje same ponude u hotelijerstvu u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split