Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 976879

Eno-gastro turizam kao oblik dodatne ponude u hotelijerstvu


Sunara, Živana; Krstulović, Katarina
Eno-gastro turizam kao oblik dodatne ponude u hotelijerstvu // 5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 2018. str. 22-25 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 976879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Eno-gastro turizam kao oblik dodatne ponude u hotelijerstvu
(Eno-gastronomic tourism as a form of additional offer in hotel business)

Autori
Sunara, Živana ; Krstulović, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Skup
5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment

Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 04.04.2018. - 05.04.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
enogastronomija ; tradicija ; gastro kuhinja ; brendiranje
(eno gastronomy ; tradition ; branding, gastro tourism)

Sažetak
Trendovi razvoja suvremenog turizama pokazuju njegovu promjenu iz pasivnog u aktivni, to jest u turizam doživljaja i avantura koji kao takav zahtijeva i znatne promjene u načinu prehrane potrošača, kao i općenito konzumiranja turističkih proizvoda. Hrvatska ima veliku gastronomsku i enološku baštinu. Razlikuje se po krajevima, prema tipu kuhinje ili načinu proizvodnje vina, prema starosti i podrijetlu pojedinih jela i pića. Velika i raznovrsna ponuda hrvatskih vina, hrvatskih žestica, suhomesnatih specijaliteta, sireva, maslina itd. čini gastronomsku ponudu zanimljivom i privlačnom mekom za turiste. Masovni turizam u kojem se traži „sunce i more“ dolazi do točke zasićenja, pa su stoga današnji turisti u potrazi za novim turističkim destinacijama s ciljem upoznavanja domicilnih sredina u koje su otputovali. Tako dolazi do razvoja enogastronomskog turizma kao novog proizvoda na tržištu. Eno-gastro turizam smatra se iskustvenim putovanjem koje uključuje kušanje određenih proizvoda regije te posjete restoranima i lokalnim proizvođačima hrane. Zahvaljujući zanimanju za gastronomiju i kulturu jela i pića raznih zemalja i krajeva, kulinarska i enološka putovanja su sve omiljenija u cijelom svijetu, a gastronomski i enološki turizam polako postaje zaseban proizvod unutar turizma. U ovom radu promotrit će se gastronomski i enološki turizam na području hotelijerstva u RH. S obzirom na velike potencijale upravo ovih tipova turizma razmotrit će se njihova glavna obilježja, kao i potencijali razvoja na kojima treba temeljiti razvoj hrvatskog turizma, kao i obogaćivanje same ponude u hotelijerstvu u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Sunara, Živana; Krstulović, Katarina
Eno-gastro turizam kao oblik dodatne ponude u hotelijerstvu // 5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 2018. str. 22-25 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Sunara, Ž. & Krstulović, K. (2018) Eno-gastro turizam kao oblik dodatne ponude u hotelijerstvu. U: 5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment.
@article{article, author = {Sunara, \v{Z}ivana and Krstulovi\'{c}, Katarina}, year = {2018}, pages = {22-25}, keywords = {enogastronomija, tradicija, gastro kuhinja, brendiranje}, title = {Eno-gastro turizam kao oblik dodatne ponude u hotelijerstvu}, keyword = {enogastronomija, tradicija, gastro kuhinja, brendiranje}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sunara, \v{Z}ivana and Krstulovi\'{c}, Katarina}, year = {2018}, pages = {22-25}, keywords = {eno gastronomy, tradition, branding, gastro tourism}, title = {Eno-gastronomic tourism as a form of additional offer in hotel business}, keyword = {eno gastronomy, tradition, branding, gastro tourism}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font