Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 976871

GASTRONOMIJA KAO VAŽAN DIO TURISTIČKE PONUDE U HRVATSKOJ


Krstulović (r. Drpić), Katarina; Vukman, Marko
GASTRONOMIJA KAO VAŽAN DIO TURISTIČKE PONUDE U HRVATSKOJ // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 5 (2014), 1; 62-67 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 976871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
GASTRONOMIJA KAO VAŽAN DIO TURISTIČKE PONUDE U HRVATSKOJ

Autori
Krstulović (r. Drpić), Katarina ; Vukman, Marko

Izvornik
Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta (1847-8107) 5 (2014), 1; 62-67

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
turizam ; gastronomija ; gastronomski turizam ; kulinarstvo ; hrana ; putovanje

Sažetak
Od svog nastanka kulinarski turizam rastao je eksponencijalno svake godine, mjereno brojnim pokazateljima. Broj potrošača zainteresiranih za ovaj oblik turizma narastao je zahvaljujući povećanju broja televizijskih emisija o kulinarskim putovanjima. Iako velik broj ljudi tvrdi da je jedno od zadovoljstva putovanja traženje i isprobavanje novih vrsta kuhinja, stvarnost je često drugačija. Masovno tržište i popularne destinacije dovode većinu ljudi do brzog zasićenja industrijskom prehranom i nakon kratkog vremena traže sigurnost vlastite, poznate kuhinje. Prema riječima turističkih djelatnika, posljednjih godina hrvatski turistički stratezi sve više uviđaju da se kvalitetna turistička promocija ne može temeljiti samo na suncu i moru pa se stoga turistička promocija sve više okreće gastronomskoj ponudi kao dijelu kvalitativnog iskoraka hrvatskog turizma. Pitanje je koristi li Hrvatska dovoljno svoje gastronomsko bogatstvo, činjenicu da se na tako malom prostoru nudi tako različita hrana. Prema istraživanju TOMAS ljeto 2007. motivi dolaska turista u Hrvatsku su: pasivni odmor, opuštanje, zabava, prirodne ljepote, nova iskustva i doživljaji, gastronomija (u 20% odgovora). Gastronomija je bio važan motiv dolaska za goste iz Ujedinjenog Kraljevstva, Rusije, Nizozemske, Njemačke i Austrije . Ako usporedimo rezultate TOMAS istraživanja iz 2007. s novodobivenim rezultatima iz 2010. godine, može se uočiti da se uloga gastronomije kao motiva dolaska turista u Hrvatsku postupno povećava (sa 20% na 22% odgovora), što nam daje dodatni razlog za uvažavanjem gastronomije kao važna dijela sveukupne turističke ponude.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Krstulović (r. Drpić), Katarina; Vukman, Marko
GASTRONOMIJA KAO VAŽAN DIO TURISTIČKE PONUDE U HRVATSKOJ // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 5 (2014), 1; 62-67 (domaća recenzija, članak, stručni)
Krstulović (r. Drpić), K. & Vukman, M. (2014) GASTRONOMIJA KAO VAŽAN DIO TURISTIČKE PONUDE U HRVATSKOJ. Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 5 (1), 62-67.
@article{article, author = {Krstulovi\'{c} (r. Drpi\'{c}), Katarina and Vukman, Marko}, year = {2014}, pages = {62-67}, keywords = {turizam, gastronomija, gastronomski turizam, kulinarstvo, hrana, putovanje}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment : stru\v{c}ni \v{c}asopis za teoriju i praksu menad\v{z}menta}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {GASTRONOMIJA KAO VA\v{Z}AN DIO TURISTI\v{C}KE PONUDE U HRVATSKOJ}, keyword = {turizam, gastronomija, gastronomski turizam, kulinarstvo, hrana, putovanje} }
@article{article, author = {Krstulovi\'{c} (r. Drpi\'{c}), Katarina and Vukman, Marko}, year = {2014}, pages = {62-67}, keywords = {turizam, gastronomija, gastronomski turizam, kulinarstvo, hrana, putovanje}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment : stru\v{c}ni \v{c}asopis za teoriju i praksu menad\v{z}menta}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {GASTRONOMIJA KAO VA\v{Z}AN DIO TURISTI\v{C}KE PONUDE U HRVATSKOJ}, keyword = {turizam, gastronomija, gastronomski turizam, kulinarstvo, hrana, putovanje} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font