Pregled bibliografske jedinice broj: 976725
Sudjelovanje turističkog klastera "Slavonska košarica" u međunarodnim projektima - da ili ne?
Sudjelovanje turističkog klastera "Slavonska košarica" u međunarodnim projektima - da ili ne? // 7. međunarodni znanstveni simpozij: Gospodarstvo istočne Hrvatske – vizija i razvoj = 7th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia – Vision and Growth / Mašek Tonković, Anka ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 823-829 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 976725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sudjelovanje turističkog klastera "Slavonska košarica" u međunarodnim projektima - da ili ne?
(Participation of the tourism cluster "Slavonska košarica" in international projects - yes or no?)
Autori
Lončarić, Biljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
7. međunarodni znanstveni simpozij: Gospodarstvo istočne Hrvatske – vizija i razvoj = 7th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia – Vision and Growth
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.05.2018. - 26.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turistički klaster ; povezivanje ; međunarodni projekti ; marketinške aktivnosti
(tourism cluster ; networking ; international projects ; marketing activities)
Sažetak
Turistički klaster „Slavonska košarica“ osnovan od strane grada Slavonskog Broda 2011. može se izdvojiti kao primjer dobre prakse u segmentu umrežavanja. Već 2012. klaster je postao regionalan te danas umrežava 134 proizvođača hrane, pića i rukotvorina ; pružatelja turističkih usluga, kao i javne institucije s područja cijele Slavonije. Nakon inicijalnog djelovanja u segmentu promocijskih aktivnosti, klaster se tijekom 2016. počeo baviti marketinškim aktivnostima i u drugim područjima poput stvaranja proizvoda ; distribucije (prodaje), politike cijena i internih procesa, s tim da su rezultati istraživanja provedenog početkom 2016. pokazali da promocija i dalje treba biti jedan od prioriteta marketinškog djelovanja klastera, a rezultati istraživanja, provedenog početkom 2017., da članovi klastera unutar promocijskog miksa prednost daju osobnim kontaktima te off line i on line oglašavanju. Tijekom siječnja 2018. provedeno je novo primarno istraživanje kako bi se utvrdio odnos članova klastera prema sudjelovanju klastera u međunarodnim projektima. Nastavno na isto, u radu će se analizirati i sintetizirati rezultati istraživanja radi spoznaje o tome u kojoj su mjeri do sada članovi klastera sudjelovali u međunarodnm projektima ; ako jesu, je li to bilo u svojstvu nositelja ili partnera ; jesu li projekti u kojima su sudjelovali rezultirali nekom koristi ; podržavaju li sudjelovanje klastera u međunarodnom projektu „Interrreg IPA Crossborder Cooperaton Programme Croatia-Serbia 2014-2020“ i kakvu korist očekuju od toga te koji je njihov stav prema umrežavanju klastera s drugim klasterima u tuzemstvu i inozemstvu, općenito gledavši. Cilj rada bit će dobiti rezultate na osnovu kojih će se unaprijediti poslovanje klastera u segmentu povezivanja s drugim klasterima.
Izvorni jezik
Engleski