Pregled bibliografske jedinice broj: 976668
Modeli procesne zrelosti u unapređenju procesne orijentacije: studija slučaja
Modeli procesne zrelosti u unapređenju procesne orijentacije: studija slučaja // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 17 (2018), 2; 21-42 doi:10.22598/zefzg.2018.2.21 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 976668 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli procesne zrelosti u unapređenju procesne orijentacije: studija slučaja
(FACILITATING PROCESS ORIENTATION WITH BUSINESS PROCESS MATURITY: A CASE STUDY)
Autori
Ivančić, Lucija
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 17
(2018), 2;
21-42
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
procesna orijentacija ; upravljanje poslovnim procesima ; procesna zrelost ; model procesne zrelosti ; studija slučaja
(process orientation ; business process management ; process maturity ; business process maturity model ; case study)
Sažetak
U vrijeme globalizacije i dostupnosti tehnologije, ključnu razliku među konkurentima čini način organizacije posla, gdje veća procesna orijentacija ima pozitivne učinke na organizacijsku uspješnost. Literatura obiluje modelima procesne zrelosti. Međutim, mnogi od njih imaju slabu teorijsku reprezentaciju, empirijski su nepotkovani i nevalidirani te često neiskoristivi za povećanje procesne zrelosti budući da su ograničeni isključivo na mjerni alat. Navedena ograničenja poslovnoj praksi otežavaju implementaciju znanstvenih otkrića o procesnoj zrelosti. Predmetni rad stoga istražuje model procesne zrelosti s najvećim implikacijama za daljnja istraživanja i praksu te potom metodologijom studije slučaja ispituje procesnu zrelost hrvatskog poduzeća. U sklopu studije slučaja, testiran je alat za određivanje zrelosti po BPO modelu te je predložena modifikacija BPO modela. Također, rad integrira model procesne zrelosti s ključnim faktorima uspjeha upravljanja poslovnim procesima. Prikazana integracija se predlaže kao metodologija poduzećima u svrhu kreiranja preporuka za povećanje procesne orijentacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
Poveznice na cjeloviti tekst rada:
Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr www.researchgate.netCitiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ProQuest Business Premium Collection
- ProQuest East & Central Europe Database
- Social Science Premium Collection