Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 976664

Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja


Žuvić-Butorac, Marta; Rukavina, Sanja; Milotić, Branka; Jurdana-Šepić, Rajka; Ledić, Jasminka
Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja // 1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 56-56 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 976664 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja
(Students' attitudes after active learning of mathematics and natural sciences)

Autori
Žuvić-Butorac, Marta ; Rukavina, Sanja ; Milotić, Branka ; Jurdana-Šepić, Rajka ; Ledić, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova / - Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2012, 56-56

Skup
1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.10.2012. - 26.10.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
stavovi prema matematici i prirodoslovlju, obrazovanje iz matematike i prirodoslovlja, aktivno učenje
(attitudes towards science and mathematics, active learning)

Sažetak
Predstavit će se rezultati istraživanja interesa i motivacije učenika koji su sudjelovali u radionicama iz matematike i prirodoslovlja. Obavljena je statistika nad iskazanim stavovima učenika dobivenim anonimnom anketom nakon svake održane radionice. Radionice su izvedene u osnovnim školama grada Rijeke u okviru trogodišnjeg programa Udruge Zlatni rez Rijeka pod nazivom „Razvoj prirodoznanstvene i matematičke pismenosti aktivnim učenjem“. Tijekom dvije školske godine izvedeno je 70 radionica u kojima je sudjelovalo 1240 učenika u dobi od 10 do 14 godina. Radionice su osmišljene i realizirane s ciljem poticanja aktivnog učenja u učioničkom okruženju i pristupa učenju kroz situacije iz svakodnevnog iskustva. Rezultati istraživanja učeničkih stavova ukazuju da učenici rado prihvaćaju ovaj način učenja. Osobito vrednuju metodu demonstracije, primijenjena znanja i „hands-on“ eksperimentiranje te neposredno nakon ovakvih aktivnosti o matematici i prirodoslovlju izražavaju pozitivne stavove.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Rijeci - Odjel za fiziku,
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za matematiku

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.idi.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Žuvić-Butorac, Marta; Rukavina, Sanja; Milotić, Branka; Jurdana-Šepić, Rajka; Ledić, Jasminka
Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja // 1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 56-56 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
Žuvić-Butorac, M., Rukavina, S., Milotić, B., Jurdana-Šepić, R. & Ledić, J. (2012) Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja. U: 1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova.
@article{article, author = {\v{Z}uvi\'{c}-Butorac, Marta and Rukavina, Sanja and Miloti\'{c}, Branka and Jurdana-\v{S}epi\'{c}, Rajka and Ledi\'{c}, Jasminka}, year = {2012}, pages = {56-56}, keywords = {stavovi prema matematici i prirodoslovlju, obrazovanje iz matematike i prirodoslovlja, aktivno u\v{c}enje}, title = {Istra\v{z}ivanje u\v{c}eni\v{c}kih stavova nakon aktivnog u\v{c}enja matematike i prirodoslovlja}, keyword = {stavovi prema matematici i prirodoslovlju, obrazovanje iz matematike i prirodoslovlja, aktivno u\v{c}enje}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}uvi\'{c}-Butorac, Marta and Rukavina, Sanja and Miloti\'{c}, Branka and Jurdana-\v{S}epi\'{c}, Rajka and Ledi\'{c}, Jasminka}, year = {2012}, pages = {56-56}, keywords = {attitudes towards science and mathematics, active learning}, title = {Students' attitudes after active learning of mathematics and natural sciences}, keyword = {attitudes towards science and mathematics, active learning}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font