Pregled bibliografske jedinice broj: 976664
Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja
Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja // 1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 56-56 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 976664 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja
(Students' attitudes after active learning of mathematics and natural sciences)
Autori
Žuvić-Butorac, Marta ; Rukavina, Sanja ; Milotić, Branka ; Jurdana-Šepić, Rajka ; Ledić, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova
/ - Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2012, 56-56
Skup
1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.10.2012. - 26.10.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
stavovi prema matematici i prirodoslovlju, obrazovanje iz matematike i prirodoslovlja, aktivno učenje
(attitudes towards science and mathematics, active learning)
Sažetak
Predstavit će se rezultati istraživanja interesa i motivacije učenika koji su sudjelovali u radionicama iz matematike i prirodoslovlja. Obavljena je statistika nad iskazanim stavovima učenika dobivenim anonimnom anketom nakon svake održane radionice. Radionice su izvedene u osnovnim školama grada Rijeke u okviru trogodišnjeg programa Udruge Zlatni rez Rijeka pod nazivom „Razvoj prirodoznanstvene i matematičke pismenosti aktivnim učenjem“. Tijekom dvije školske godine izvedeno je 70 radionica u kojima je sudjelovalo 1240 učenika u dobi od 10 do 14 godina. Radionice su osmišljene i realizirane s ciljem poticanja aktivnog učenja u učioničkom okruženju i pristupa učenju kroz situacije iz svakodnevnog iskustva. Rezultati istraživanja učeničkih stavova ukazuju da učenici rado prihvaćaju ovaj način učenja. Osobito vrednuju metodu demonstracije, primijenjena znanja i „hands-on“ eksperimentiranje te neposredno nakon ovakvih aktivnosti o matematici i prirodoslovlju izražavaju pozitivne stavove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Fizika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Rijeci - Odjel za fiziku,
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za matematiku
Profili:
Marta Žuvić
(autor)
Branka Milotić
(autor)
Jasminka Ledić
(autor)
Sanja Rukavina
(autor)
Rajka Jurdana-Šepić
(autor)