Pregled bibliografske jedinice broj: 976601
Što bi učitelji trebali znati o teoriji medija Marshalla McLuhana?
Što bi učitelji trebali znati o teoriji medija Marshalla McLuhana? // Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru, 2017 (2017), 11; 101-109 doi:10.21857/moxpjhgj8m (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 976601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što bi učitelji trebali znati o teoriji medija Marshalla McLuhana?
(What Every Teacher Should Know about Marshall McLuhan's Media Theory?)
Autori
Bačeković-Mitrović, Davorka
Izvornik
Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru (1846-9787) 2017
(2017), 11;
101-109
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
teorije medija ; Marshall McLuhan ; odgoj i obrazovanje ; novi mediji ; internet
(media theories ; Marshall McLuhan ; upbringing and education ; new media ; Internet)
Sažetak
U radu se razmatraju neki elementi teorije medija Marshalla McLuhana, čije spoznaje mogu pomoći učiteljima i nastavnicima u boljem razumijevanju uloge i prirode medija u životu naših učenika i mlađe generacije općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CEEOL
- DOAJ
- DiZbi.HAZU
- ERIH PLUS
- OAJI