Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 975943

E-marketing u funkciji razvoja ruralnoga turizma: slučaj Slavonije, Baranje i Srijema


Bosnić, Irena; Tubić, Dejan; Kovačević, Martina
E-marketing u funkciji razvoja ruralnoga turizma: slučaj Slavonije, Baranje i Srijema // 4 th International Rural Tourism Congress "NEW ERA – THE ERA OF RURAL TOURISM" / Smolčić Jurdana, D. ; Milohnić, I. (ur.).
Opatija: Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”, 2018. str. 329-337 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 975943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-marketing u funkciji razvoja ruralnoga turizma: slučaj Slavonije, Baranje i Srijema
(E-marketing as a function of rural tourism development: Case stady of Slavonia, Baranja and Srijem)

Autori
Bosnić, Irena ; Tubić, Dejan ; Kovačević, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
4 th International Rural Tourism Congress "NEW ERA – THE ERA OF RURAL TOURISM" / Smolčić Jurdana, D. ; Milohnić, I. - Opatija : Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”, 2018, 329-337

ISBN
978-953-7842-42-0

Skup
4. Međunarodni kongres o ruralnom turizmu Novo vrijeme: vrijeme za ruralni turizam = 4th International Rural Tourism Congress New Era: The Era Of Rural Tourism

Mjesto i datum
Supetar, Hrvatska, 09.05.2018. - 13.05.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
: informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), e- marketing, ruralni turizam, agroturizam, Slavonija i Baranja.
(information and communication technologies (ICT), e-marketing, rural tourism, agritourism, Slavonia and Baranja.)

Sažetak
Internet ima snažan utjecaj na marketinški splet, osobito u kontekstu interaktivnosti i mogućnostima komuniciranja. Prostor na webu je neograničen, omogućuje kreiranje multimedijalnih prezentacija turističkoga proizvoda koji u tom kontekstu postaje opipljiv, a potrošači mogu komunicirati s nositeljima turističke ponude bilo kada i s bilo koje lokacije. Unapređenja marketinškoga spleta pod utjecajem online tehnologija najvidljivija su kod promocije i prodajnih aktivnosti koje imaju presudnu ulogu u e- marketinškom miksu turističkih subjekata prvenstveno zbog činjenice da su turistička ponuda i potražnja međusobno fizički udaljene te se učinkovitim tehnikama promocije putem interneta nastoji smanjiti taj jaz i u što je moguće većoj mjeri vizualizirati ponudu. Prethodno provedena istraživanja pokazala su da turistička seoska obiteljska gospodarstva koja predstavljaju poslovne jedinice u agroturizmu u velikoj mjeri koriste informacijsko- komunikacijske tehnologije u svakodnevnom poslovanju. S obzirom na činjenicu da je internet savršena platforma za prodaju turističkih proizvoda izravno kupcima te jedan od glavnih alata potrošačima za traženje informacija vezanih uz putovanja, daljnjom implementacijom informacijsko-komunikacijskih tehnologija i intenzivnijim korištenjem interneta gospodarski subjekti u ruralnom turizmu dodatno bi unaprijedili komunikaciju s potencijalnim turistima, distribuciju svojih turističkih proizvoda i posebnih ponuda prilagođenih individualnim potrošačima te snizili troškove promocije. Slijedom navedenoga, cilj ovoga rada je istražiti u kojoj mjeri gospodarski subjekti u ruralnom turizmu na području pet slavonskih županija koriste informacijsko-komunikacijske tehnologije u svome poslovanju te istražiti i utvrditi ulogu emarketinga uključujući i korištenje mobilnih aplikacija putem kojih bi svi relevantni turistički sadržaji bili dostupni i na mobilnim platformama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Martina Kovačević (autor)

Avatar Url Dejan Tubić (autor)

Avatar Url Irena Bosnić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.fthm.uniri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bosnić, Irena; Tubić, Dejan; Kovačević, Martina
E-marketing u funkciji razvoja ruralnoga turizma: slučaj Slavonije, Baranje i Srijema // 4 th International Rural Tourism Congress "NEW ERA – THE ERA OF RURAL TOURISM" / Smolčić Jurdana, D. ; Milohnić, I. (ur.).
Opatija: Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”, 2018. str. 329-337 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Bosnić, I., Tubić, D. & Kovačević, M. (2018) E-marketing u funkciji razvoja ruralnoga turizma: slučaj Slavonije, Baranje i Srijema. U: Smolčić Jurdana, D. & Milohnić, I. (ur.)4 th International Rural Tourism Congress "NEW ERA – THE ERA OF RURAL TOURISM".
@article{article, author = {Bosni\'{c}, Irena and Tubi\'{c}, Dejan and Kova\v{c}evi\'{c}, Martina}, year = {2018}, pages = {329-337}, keywords = {: informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), e- marketing, ruralni turizam, agroturizam, Slavonija i Baranja.}, isbn = {978-953-7842-42-0}, title = {E-marketing u funkciji razvoja ruralnoga turizma: slu\v{c}aj Slavonije, Baranje i Srijema}, keyword = {: informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), e- marketing, ruralni turizam, agroturizam, Slavonija i Baranja.}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub \v{c}lanova selo”}, publisherplace = {Supetar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bosni\'{c}, Irena and Tubi\'{c}, Dejan and Kova\v{c}evi\'{c}, Martina}, year = {2018}, pages = {329-337}, keywords = {information and communication technologies (ICT), e-marketing, rural tourism, agritourism, Slavonia and Baranja.}, isbn = {978-953-7842-42-0}, title = {E-marketing as a function of rural tourism development: Case stady of Slavonia, Baranja and Srijem}, keyword = {information and communication technologies (ICT), e-marketing, rural tourism, agritourism, Slavonia and Baranja.}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub \v{c}lanova selo”}, publisherplace = {Supetar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font