Pregled bibliografske jedinice broj: 975943
E-marketing u funkciji razvoja ruralnoga turizma: slučaj Slavonije, Baranje i Srijema
E-marketing u funkciji razvoja ruralnoga turizma: slučaj Slavonije, Baranje i Srijema // 4 th International Rural Tourism Congress "NEW ERA – THE ERA OF RURAL TOURISM" / Smolčić Jurdana, D. ; Milohnić, I. (ur.).
Opatija: Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”, 2018. str. 329-337 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 975943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-marketing u funkciji razvoja ruralnoga turizma:
slučaj Slavonije, Baranje i Srijema
(E-marketing as a function of rural tourism
development: Case stady of Slavonia, Baranja
and Srijem)
Autori
Bosnić, Irena ; Tubić, Dejan ; Kovačević, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
4 th International Rural Tourism Congress "NEW ERA – THE ERA OF RURAL TOURISM"
/ Smolčić Jurdana, D. ; Milohnić, I. - Opatija : Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”, 2018, 329-337
ISBN
978-953-7842-42-0
Skup
4. Međunarodni kongres o ruralnom turizmu Novo vrijeme: vrijeme za ruralni turizam = 4th International Rural Tourism Congress New Era: The Era Of Rural Tourism
Mjesto i datum
Supetar, Hrvatska, 09.05.2018. - 13.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
: informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), e- marketing, ruralni turizam, agroturizam, Slavonija i Baranja.
(information and communication technologies (ICT), e-marketing, rural tourism, agritourism, Slavonia and Baranja.)
Sažetak
Internet ima snažan utjecaj na marketinški splet, osobito u kontekstu interaktivnosti i mogućnostima komuniciranja. Prostor na webu je neograničen, omogućuje kreiranje multimedijalnih prezentacija turističkoga proizvoda koji u tom kontekstu postaje opipljiv, a potrošači mogu komunicirati s nositeljima turističke ponude bilo kada i s bilo koje lokacije. Unapređenja marketinškoga spleta pod utjecajem online tehnologija najvidljivija su kod promocije i prodajnih aktivnosti koje imaju presudnu ulogu u e- marketinškom miksu turističkih subjekata prvenstveno zbog činjenice da su turistička ponuda i potražnja međusobno fizički udaljene te se učinkovitim tehnikama promocije putem interneta nastoji smanjiti taj jaz i u što je moguće većoj mjeri vizualizirati ponudu. Prethodno provedena istraživanja pokazala su da turistička seoska obiteljska gospodarstva koja predstavljaju poslovne jedinice u agroturizmu u velikoj mjeri koriste informacijsko- komunikacijske tehnologije u svakodnevnom poslovanju. S obzirom na činjenicu da je internet savršena platforma za prodaju turističkih proizvoda izravno kupcima te jedan od glavnih alata potrošačima za traženje informacija vezanih uz putovanja, daljnjom implementacijom informacijsko-komunikacijskih tehnologija i intenzivnijim korištenjem interneta gospodarski subjekti u ruralnom turizmu dodatno bi unaprijedili komunikaciju s potencijalnim turistima, distribuciju svojih turističkih proizvoda i posebnih ponuda prilagođenih individualnim potrošačima te snizili troškove promocije. Slijedom navedenoga, cilj ovoga rada je istražiti u kojoj mjeri gospodarski subjekti u ruralnom turizmu na području pet slavonskih županija koriste informacijsko-komunikacijske tehnologije u svome poslovanju te istražiti i utvrditi ulogu emarketinga uključujući i korištenje mobilnih aplikacija putem kojih bi svi relevantni turistički sadržaji bili dostupni i na mobilnim platformama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici