Pregled bibliografske jedinice broj: 975935
Umrežavanjem do podizanja konkurentnosti turističkih destinacija kontinentalne Hrvatske
Umrežavanjem do podizanja konkurentnosti turističkih destinacija kontinentalne Hrvatske // 4 th International Rural Tourism Congress "NEW ERA – THE ERA OF RURAL TOURISM" / Smolčić Jurdana, D. ; Milohnić, I. (ur.).
Opatija: Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”, 2018. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 975935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umrežavanjem do podizanja konkurentnosti turističkih destinacija kontinentalne Hrvatske
(By networking up to the competitiveness of tourist destination in continental Croatia)
Autori
Bakan, Rikard ; Tubić, Dejan ; Komar, Marijo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4 th International Rural Tourism Congress "NEW ERA – THE ERA OF RURAL TOURISM"
/ Smolčić Jurdana, D. ; Milohnić, I. - Opatija : Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”, 2018, 1-8
ISBN
978-953-7842-42-0
Skup
4. Međunarodni kongres o ruralnom turizmu Novo vrijeme: vrijeme za ruralni turizam = 4th International Rural Tourism Congress New Era: The Era Of Rural Tourism
Mjesto i datum
Supetar, Hrvatska, 09.05.2018. - 13.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
konkurentnost, turistička destinacija, kontinentalna Hrvatska, klasteri
(competitiveness, tourist destination, continental Croatia, clusters.)
Sažetak
Hrvatska, zemlja u kojoj turizam predstavlja izrazito važan sektor u ukupnom gospodarstvu nastoji rast zanimanja turista na globalnoj razini za posjetu našoj zemlji iskoristiti za podizanje razine konkurentske prednosti te se na taj način do 2020. godine pozicionirati kao jedna od prvih 20 zemalja u svijetu po konkurentnosti u turizmu. Jedan od glavnih ciljeva koji je naveden u Strategiji razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine je i proširivanje turističkih aktivnosti na cjelokupan teritorij države. Iako kontinentalna Hrvatska ima izrazito bogatu turističku resursnu osnovu još uvijek nije u dovoljnoj mjeri prepoznata kao poželjna turistička destinacija. Cilj ovoga rada je ukazati na činjenicu kako je jedan od razloga slabe konkurentnosti kontinentalnih turističkih destinacija nedovoljna umreženost i interesna povezanost ključnih dionika važnih za razvoj turizma u spomenutim destinacijama te njihovo zajedničko djelovanje na razvoju prepoznatljivih i konkurentnih integralnih turističkih proizvoda. U prvome dijelu ovoga rada dan je teorijski pregled pojma konkurentnosti turističkih destinacija uz poseban naglasak na važnost interesnoga udruživanja kao jednog od temeljnih stupova njihove konkurentnosti. Kako slavonske županije još uvijek nisu u dovoljnoj mjeri prepoznate na hrvatskome turističkom tržištu jedna od pretpostavki autora ovoga rada je bila da razlog tome leži i u nedovoljnoj umreženosti ključnih dionika koji bi trebali stvarati prepoznatljiv i konkurentan turistički doživljaj. Stoga su za potrebe istraživačkoga dijela ovoga rada proveli istraživanje među izabranim dionicima iz privatnoga i javnoga sektora u županiji Virovitičko-podravskoj kako bi ispitali stavove glede interesnoga udruživanja u turizmu te predložili okvirni koncept turističkoga klastera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici