Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 975808

Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet


Ožegović, Nina
Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet // Narodna umjetnost : hrvatski časopis za etnologiju i folkloristiku, 55 (2018), 2; 105-127 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 975808 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet
(Media Presentation of Zagreb Advent: Business, Exploitation, Identity)

Autori
Ožegović, Nina

Izvornik
Narodna umjetnost : hrvatski časopis za etnologiju i folkloristiku (0547-2504) 55 (2018), 2; 105-127

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Advent, medijska prezentacija, identitet Zagreba, festivalizacija, eventizacija
(Advent, media representation, Zagreb identity, festivalization, eventization)

Sažetak
U ovom se radu metodom analize sadržaja istražuje priroda medijskih napisa u prezentaciji manifestacije Advent u Zagrebu. Analiziraju se prilozi objavljeni u domaćim tiskanim i elektroničkim medijima s naglaskom na dnevnike Jutarnji list i Večernji list te tjedne internetske portale Novosti i Telegram. Posebno se istražuje pitanje pridonosi li medijska prezentacija isključivo adventizaciji i festivalizaciji zagrebačkih prostora odnosno razvoju poduzetničkih kapaciteta, ili doprinosi i stvaranju novog urbanog i kulturnog identiteta Zagreba kao “adventske metropole”. Također, nastoji se ispitati vidi li se iz medijskih napisa kakav identitet Zagreba kreira gradska uprava posredstvom manifestacije Advent u Zagrebu. Osobit se fokus u radu usmjerava prema nekritičnom i euforičnom pisanju o novom “adventskom” identitetu Zagreba.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Nina Ožegović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ožegović, Nina
Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet // Narodna umjetnost : hrvatski časopis za etnologiju i folkloristiku, 55 (2018), 2; 105-127 (recenziran, članak, znanstveni)
Ožegović, N. (2018) Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet. Narodna umjetnost : hrvatski časopis za etnologiju i folkloristiku, 55 (2), 105-127.
@article{article, author = {O\v{z}egovi\'{c}, Nina}, year = {2018}, pages = {105-127}, keywords = {Advent, medijska prezentacija, identitet Zagreba, festivalizacija, eventizacija}, journal = {Narodna umjetnost : hrvatski \v{c}asopis za etnologiju i folkloristiku}, volume = {55}, number = {2}, issn = {0547-2504}, title = {Medijska prezentacija zagreba\v{c}kog adventa:biznis, eksploatacija, identitet}, keyword = {Advent, medijska prezentacija, identitet Zagreba, festivalizacija, eventizacija} }
@article{article, author = {O\v{z}egovi\'{c}, Nina}, year = {2018}, pages = {105-127}, keywords = {Advent, media representation, Zagreb identity, festivalization, eventization}, journal = {Narodna umjetnost : hrvatski \v{c}asopis za etnologiju i folkloristiku}, volume = {55}, number = {2}, issn = {0547-2504}, title = {Media Presentation of Zagreb Advent: Business, Exploitation, Identity}, keyword = {Advent, media representation, Zagreb identity, festivalization, eventization} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font