Pregled bibliografske jedinice broj: 975808
Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet
Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet // Narodna umjetnost : hrvatski časopis za etnologiju i folkloristiku, 55 (2018), 2; 105-127 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 975808 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet
(Media Presentation of Zagreb Advent: Business, Exploitation, Identity)
Autori
Ožegović, Nina
Izvornik
Narodna umjetnost : hrvatski časopis za etnologiju i folkloristiku (0547-2504) 55
(2018), 2;
105-127
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Advent, medijska prezentacija, identitet Zagreba, festivalizacija, eventizacija
(Advent, media representation, Zagreb identity, festivalization, eventization)
Sažetak
U ovom se radu metodom analize sadržaja istražuje priroda medijskih napisa u prezentaciji manifestacije Advent u Zagrebu. Analiziraju se prilozi objavljeni u domaćim tiskanim i elektroničkim medijima s naglaskom na dnevnike Jutarnji list i Večernji list te tjedne internetske portale Novosti i Telegram. Posebno se istražuje pitanje pridonosi li medijska prezentacija isključivo adventizaciji i festivalizaciji zagrebačkih prostora odnosno razvoju poduzetničkih kapaciteta, ili doprinosi i stvaranju novog urbanog i kulturnog identiteta Zagreba kao “adventske metropole”. Također, nastoji se ispitati vidi li se iz medijskih napisa kakav identitet Zagreba kreira gradska uprava posredstvom manifestacije Advent u Zagrebu. Osobit se fokus u radu usmjerava prema nekritičnom i euforičnom pisanju o novom “adventskom” identitetu Zagreba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus