Pregled bibliografske jedinice broj: 975417
Unutarnji i vanjski čimbenici organizacije i njihov utjecaj na organizacijsku kulturu na primjeru tvrtke Ledo d.d.
Unutarnji i vanjski čimbenici organizacije i njihov utjecaj na organizacijsku kulturu na primjeru tvrtke Ledo d.d., 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 975417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unutarnji i vanjski čimbenici organizacije i
njihov utjecaj na organizacijsku kulturu na
primjeru tvrtke Ledo d.d.
(Internal and external factors of organizations and
their impact o organizational culture - example of
enterprise Ledo d.d.)
Autori
Žitnjak, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
19.12
Godina
2018
Stranica
69
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
organizacija ; unutarnji i vanjski čimbenici ; kupci ; proizvodi
(organisation ; internal and external organisation factors ; buyers)
Sažetak
U ovom diplomskog radu ukazat će se na važnost čimbenika oblikovanja organizacije, same organizacije i organizacijske strukture. Posebno će se objasniti čimbenike oblikovanja organizacije i kako oni utječu na oblikovanje organizacijske strukture. Čimbenici oblikovanja organizacije mogu biti unutarnji i vanjski. Sama organizacija stvara unutarnje čimbenike koji su međusobno povezani, a vanjski čimbenici su čimbenici okoline kojima se organizacija Ledo d.d. treba prilagoditi. U organizaciji za njihovo uspješno poslovanje zaslužni su ljudi unutar organizacije i izvan organizacije. Ljudi, kao glavni faktor uspješnosti svake organizacije, trebaju biti sposobni za rad i motivirani za proizvodnju proizvoda (npr. Ledo sladoleda). Sami proizvodi organizacije trebaju privući kupce, a isto tako i zadržati ih. Kupci su jedan od najvažnijih vanjskih čimbenika koji utječu na uspjeh organizacije. U ovom radu se analizirala tvrtka Ledo d.d. te posebno jedna vrsta proizvoda - sladoledi. Analiza se odradila putem ankete preko Google forms-a koju su ispunjavali građani. Anketom će se statističkom metodom ispitati zadovoljstvo ispitanika o sladoledima tvrtke Ledo d.d.. Nakon dobivenih rezultata ankete oni su uvršteni u tablice, grafički prikazani, opisani te je na kraju donijet zaključak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Ekonomija