Pregled bibliografske jedinice broj: 975416
Odnosi s javnošću u funkciji razvoja medicinskog turizma na primjeru Hotela Istra u Varaždinu
Odnosi s javnošću u funkciji razvoja medicinskog turizma na primjeru Hotela Istra u Varaždinu, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 975416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnošću u funkciji razvoja medicinskog
turizma na primjeru Hotela Istra u Varaždinu
(Public relations in the function of the
development of medical tourism on the example of
Hotel Istra in Varaždin)
Autori
Žerjavić, Dorotea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
19.12
Godina
2018
Stranica
57
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
globalizacija ; odnosi sa javnošću ; medicinski turizam ; sjeverozapadna Hrvatska
(globalization ; public relations ; medical tourism ; northwestern Croatia)
Sažetak
Medicinski turizam se posljednjih desetljeća pokazao kao izvrstan ''mamac'' za turiste koji u obzir uzimaju kvalitetu usluge, ali i cijenu. Sjeverozapadna Hrvatska se, zbog svoje iznimne geografske lokacije i povezanosti sa ostatkom zemlje (i svijeta), postepeno nameće kao središte medicinskog turizma u regiji. Diplomski rad ''Odnosi s javnošću u funkciji razvoja medicinskog turizma na primjeru Hotela Istra'' objašnjava detaljnije temu medicinskog turizma te kako je razvoj globalizacije i tehnologije u 21. stoljeće donio napredak na polju odnosa s javnošću, koji su dodatno omogućili snažniju povezanost zajednica, razmjenu informacija, intenzivniju komunikaciju te svopću povezanost. U takvoj okolini, odnosi sa javnošću dobivaju izniman značaj za daljnji razvoj medicinskog turizma. U ovom diplomskom radu fokus će se postaviti na medicinski turizam i hotel ''Istru'' pomoću sljedećih alata: • definirat ćemo pojam odnosa s javnošću u praksi, • analizirati ćemo proces i aktivnosti odnosa s javnošću, • opisati će se glavne značajke i karakteristike medicinskog turizma, • analizirati će se strateški plan razvoja medicinskog turizma na primjeru hotela Istra, • prikazat će se stanje medicinskog turizma u Republici Hrvatskoj s osvrtom na konkurenciju, • odredit će se misija i vizija, te će se provest SWOT analiza i razmotrit marketinško okruženje, • definirat će se strategija i način funkcioniranja odnosa s javnošću, • definirat će se ponašanje potrošača te odredit skupine potrošača, • provest će se anketa ''Stavovi i motivi odabira medicinskog turizma'' i donjeti zaključak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija