Pregled bibliografske jedinice broj: 975141
Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta
Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta // Oeconomica Jadertina, 8 (2018), 2; 34-47 doi:10.15291/oec.2739 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 975141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta
(Corporate brand equilibrium: identity analysis)
Autori
Jukić, Dinko
Izvornik
Oeconomica Jadertina (1845-1035) 8
(2018), 2;
34-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
marka, korporativna marka, korporativni identitet, osobnost marke, model C2ITE, test ACID
(brand, corporate brand, corporate identity, brand personality, model C2ITE, ACID test)
Sažetak
U radu se predstavljaju i analiziraju suvremeni modeli korporativne marke, konstrukti osobnosti marke kao i model C2ITE. Ekvilibrij korporativne marke čini integriran model različitih teorijskih pristupa fenomena marke.Primarni model preuzima se kao heksagonski identitet marke jer je ujedno i ishodišni konstrukt koji ujedinjuje izvedene modele. Korporativna marka je kauzalna i ovisi o zajedničkoj komunikaciji sa svim C2ITE značajkama. Ishodište korporativne marke je korporativni identitet koji je prikazan i tumačen modelom testa ACID. Korporativni identitet je esencijalan iz više razloga: omogućuje daljnje stvaranje korporativne marke, imidža i drugih konstrukata, ali i zbog strateške dimenzije pozicioniranja marke u svijesti potrošača. Konstrukti osobnosti marke potvrđuju dimenzije modela CBBE. Ekvilibrij korporativne marke predložen je raščlambom identiteta, imidža i osobnosti. Korporativna marka mora imati sposobnost brzog reagiranja na tržišne promjene kao i razvijen suradnički pristup prema svim sudionicima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Index Copernicus
- ERIH+
- DOAJ