Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 975141

Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta


Jukić, Dinko
Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta // Oeconomica Jadertina, 8 (2018), 2; 34-47 doi:10.15291/oec.2739 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 975141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta
(Corporate brand equilibrium: identity analysis)

Autori
Jukić, Dinko

Izvornik
Oeconomica Jadertina (1845-1035) 8 (2018), 2; 34-47

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
marka, korporativna marka, korporativni identitet, osobnost marke, model C2ITE, test ACID
(brand, corporate brand, corporate identity, brand personality, model C2ITE, ACID test)

Sažetak
U radu se predstavljaju i analiziraju suvremeni modeli korporativne marke, konstrukti osobnosti marke kao i model C2ITE. Ekvilibrij korporativne marke čini integriran model različitih teorijskih pristupa fenomena marke.Primarni model preuzima se kao heksagonski identitet marke jer je ujedno i ishodišni konstrukt koji ujedinjuje izvedene modele. Korporativna marka je kauzalna i ovisi o zajedničkoj komunikaciji sa svim C2ITE značajkama. Ishodište korporativne marke je korporativni identitet koji je prikazan i tumačen modelom testa ACID. Korporativni identitet je esencijalan iz više razloga: omogućuje daljnje stvaranje korporativne marke, imidža i drugih konstrukata, ali i zbog strateške dimenzije pozicioniranja marke u svijesti potrošača. Konstrukti osobnosti marke potvrđuju dimenzije modela CBBE. Ekvilibrij korporativne marke predložen je raščlambom identiteta, imidža i osobnosti. Korporativna marka mora imati sposobnost brzog reagiranja na tržišne promjene kao i razvijen suradnički pristup prema svim sudionicima

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dinko Jukić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Dinko
Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta // Oeconomica Jadertina, 8 (2018), 2; 34-47 doi:10.15291/oec.2739 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Jukić, D. (2018) Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta. Oeconomica Jadertina, 8 (2), 34-47 doi:10.15291/oec.2739.
@article{article, author = {Juki\'{c}, Dinko}, year = {2018}, pages = {34-47}, DOI = {10.15291/oec.2739}, keywords = {marka, korporativna marka, korporativni identitet, osobnost marke, model C2ITE, test ACID}, journal = {Oeconomica Jadertina}, doi = {10.15291/oec.2739}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1845-1035}, title = {Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta}, keyword = {marka, korporativna marka, korporativni identitet, osobnost marke, model C2ITE, test ACID} }
@article{article, author = {Juki\'{c}, Dinko}, year = {2018}, pages = {34-47}, DOI = {10.15291/oec.2739}, keywords = {brand, corporate brand, corporate identity, brand personality, model C2ITE, ACID test}, journal = {Oeconomica Jadertina}, doi = {10.15291/oec.2739}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1845-1035}, title = {Corporate brand equilibrium: identity analysis}, keyword = {brand, corporate brand, corporate identity, brand personality, model C2ITE, ACID test} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Index Copernicus
  • ERIH+
  • DOAJ


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font