Pregled bibliografske jedinice broj: 975013
Logistički procesi kontrole zaliha i interne distribucije u maloprodaji autodijelova
Logistički procesi kontrole zaliha i interne distribucije u maloprodaji autodijelova, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 975013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Logistički procesi kontrole zaliha i interne distribucije u maloprodaji autodijelova
(Logistic processes of inventory control and internal distribution in car parts retail)
Autori
Tokić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.12
Godina
2018
Stranica
62
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
logistički procesi ; maloprodaja ; interna distribucija ; autodijelovi
(logistic processes ; retail ; internal distribution ; car parts)
Sažetak
Na primjeru poduzeća je istraživano kako je provedena analiza logističkih procesa u maloprodaji autodijelova sa svrhom unaprjeđenja i istaknute su i pobliže razjašnjene glavne komponente koje su analizirane i najviše utječu na istraživane procese. U te komponente, između ostalih, spadaju: troškovi, vremensko i prostorno ograničenje, te konačan utjecaj na poduzeće putem likvidnosti, obrtaja zaliha i prodaje. Koriste se podaci prikupljeni primarnim istraživanjem, odnosno intervjuiranjem zaposlenika promatranog poduzeća i temeljem dostupne znanstvene i stručne literature. Nakon što su primarnim istraživanjem prikupljene informacije vezane uz analizu logističkih procesa kontrole zaliha i interne distribucije, ponovno su prikupljene informacije nakon unaprjeđenja procesa kako bi se izučio utjecaj unaprjeđenja procesa na prodaju. Polazi se od pretpostavke da unaprjeđenje logističkih procesa maloprodaje, koje zahtijeva dodatan s trošak, daje pozitivan sveukupni rezultat u prodaji i ostalim povezanim komponentama. Drugim riječima, jedinica utroška na unaprjeđenje procesa treba rezultirati pozitivnim učinkom na prodaju većem od jedinice. Rezultat je i učinkovitije manevriranje robnim asortimanom poduzeća s obzirom da se sofistikacijom logističkih procesa otvara fizički prostor, bolja likvidnost, veći koeficijent obrtaja itd. Krajnji je cilj povećati prodaju temeljem bolje i brže usluge kupcima, čiji je uvjet bolja logistika upravljanja robom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina