Pregled bibliografske jedinice broj: 974794
Srednjoškolsko obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju
Srednjoškolsko obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 2 (2002), 8; 97-104 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 974794 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Srednjoškolsko obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju
(Education of students with developmental difficulties in high school)
Autori
Brlas, Siniša
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 2
(2002), 8;
97-104
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
teškoće u razvoju, učenici, srednja škola
(difficulties in development, students, high school)
Sažetak
Učenici s teškoćama u razvoju vrlo su posebna kategorija djece s posebnim potrebama, a srednjoškolsko je obrazovanja jedna od važnih etapa u njihovoj integraciji u normalan život i rad. Pravilno i pravovremeno dijagnosticiranje problema ili skupine problema i teškoća kod djeteta od presudne je važnosti za daljnji tijek odgojno-obrazovno-rehabilitacijskog procesa. Analiza pokazuje da se u gotovo svim slučajevima osnovna teškoća u razvoju kombinira s nekom dugom teškoćom u razvoju, utjecajnom teškoćom ili bolešću. U većini se slučajeva (gotovo dvije trećine slučajeva) radi o više od jedne dodatne teškoće koja prati osnovnu teškoću, a što ukazuje na potrebu da se primjenjuje individualni pristup, jer je to jedini način da nastavnik/rehabilitator uspješno prilagodi nastavni plan i program rada svakom pojedinom učeniku i njegovim teškoćama odnosno mogućnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka učiteljska škola