Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 974632

Odnos strategija učenja jezika i ostalih individualnih čimbenika: što kažu istraživanja


Fišer, Zrinka
Odnos strategija učenja jezika i ostalih individualnih čimbenika: što kažu istraživanja // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 42 (2013), 3; 133-146 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 974632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos strategija učenja jezika i ostalih individualnih čimbenika: što kažu istraživanja
(The relationship between language learning strategies and individual factors: what do the studies say)

Autori
Fišer, Zrinka

Izvornik
Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku (0351-0840) 42 (2013), 3; 133-146

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
individualni čimbenici ; strategije učenja jezika ; glotodidaktičke smjernice
(individual factors ; language learning strategies ; glotodidactic implications)

Sažetak
Individualni čimbenici utječu na izbor strategija učenja jezika. Među najčešće istraženim čimbenicima su dob, spol, motivacija, stil učenja, kulturno naslijeđe, etnicitet i jezično umijeće. Brojna su istraživanja koja za cilj imaju definiranje odnosa individualnih čimbenika i strategija učenja jezika, ali nalazi često ukazuju na oprečne rezultate. Analizom dosadašnjih istraživanja odnosa tih varijabli uočava se kako razlike u uzorku i primijenjenoj metodologiji rezultiraju oprečnim nalazima. Neki opći zaključci koji se ipak mogu donijeti služe kao glotodidaktičke smjernice u poučavanju stranog jezika. Pri utvrđivanju najprikladnijih strategija učenja jezika treba uzeti u obzir cijeli skup individualnih osobina učenika kao i vanjske čimbenike koji na njih u tom trenu djeluju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zrinka Fišer (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.academia.edu

Citiraj ovu publikaciju:

Fišer, Zrinka
Odnos strategija učenja jezika i ostalih individualnih čimbenika: što kažu istraživanja // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 42 (2013), 3; 133-146 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)
Fišer, Z. (2013) Odnos strategija učenja jezika i ostalih individualnih čimbenika: što kažu istraživanja. Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 42 (3), 133-146.
@article{article, author = {Fi\v{s}er, Zrinka}, year = {2013}, pages = {133-146}, keywords = {individualni \v{c}imbenici, strategije u\v{c}enja jezika, glotodidakti\v{c}ke smjernice}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za primijenjenu lingvistiku}, volume = {42}, number = {3}, issn = {0351-0840}, title = {Odnos strategija u\v{c}enja jezika i ostalih individualnih \v{c}imbenika: \v{s}to ka\v{z}u istra\v{z}ivanja}, keyword = {individualni \v{c}imbenici, strategije u\v{c}enja jezika, glotodidakti\v{c}ke smjernice} }
@article{article, author = {Fi\v{s}er, Zrinka}, year = {2013}, pages = {133-146}, keywords = {individual factors, language learning strategies, glotodidactic implications}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za primijenjenu lingvistiku}, volume = {42}, number = {3}, issn = {0351-0840}, title = {The relationship between language learning strategies and individual factors: what do the studies say}, keyword = {individual factors, language learning strategies, glotodidactic implications} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Bibliographie Linguistique
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font