Pregled bibliografske jedinice broj: 974632
Odnos strategija učenja jezika i ostalih individualnih čimbenika: što kažu istraživanja
Odnos strategija učenja jezika i ostalih individualnih čimbenika: što kažu istraživanja // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 42 (2013), 3; 133-146 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 974632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos strategija učenja jezika i ostalih individualnih čimbenika: što kažu istraživanja
(The relationship between language learning strategies and individual factors: what do the studies say)
Autori
Fišer, Zrinka
Izvornik
Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku (0351-0840) 42
(2013), 3;
133-146
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
individualni čimbenici ; strategije učenja jezika ; glotodidaktičke smjernice
(individual factors ; language learning strategies ; glotodidactic implications)
Sažetak
Individualni čimbenici utječu na izbor strategija učenja jezika. Među najčešće istraženim čimbenicima su dob, spol, motivacija, stil učenja, kulturno naslijeđe, etnicitet i jezično umijeće. Brojna su istraživanja koja za cilj imaju definiranje odnosa individualnih čimbenika i strategija učenja jezika, ali nalazi često ukazuju na oprečne rezultate. Analizom dosadašnjih istraživanja odnosa tih varijabli uočava se kako razlike u uzorku i primijenjenoj metodologiji rezultiraju oprečnim nalazima. Neki opći zaključci koji se ipak mogu donijeti služe kao glotodidaktičke smjernice u poučavanju stranog jezika. Pri utvrđivanju najprikladnijih strategija učenja jezika treba uzeti u obzir cijeli skup individualnih osobina učenika kao i vanjske čimbenike koji na njih u tom trenu djeluju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Bibliographie Linguistique
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts