Pregled bibliografske jedinice broj: 973890
Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti
Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti // Pedagoška revija za teorijo in prakso inkluzivnega izobraževanja, 1/2 (2018), 1; 88-93 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 973890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti
(The Role of Teachers in the Process of Detection, Identifying and Developing Giftedness)
Autori
Kadum, Sandra
Izvornik
Pedagoška revija za teorijo in prakso inkluzivnega izobraževanja (2630-3396) 1/2
(2018), 1;
88-93
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
darovit, darovitost, identifikacija, otkrivanje, razvoj, učitelj
(gifted, giftedness, identification, detection, development, teacher)
Sažetak
Škola je mjesto gdje se odvija kontinuirani proces otkrivanja, identifikacije i razvoja darovite djece. Pritom dominantna pozicija pripada osnovnoj školi, ali proces otkrivanja, identifikacije i razvoja mora biti prisutan i na svim višim razinama školovanja. Identifikacija darovitosti i edukativna podrška razvoja potencijalnih sposobnosti i osobina učenika koje mu omogućavaju da u određenom području postane i manifesto darovit, sjedinjuju se u jedinstveni proces, prožimaju se i etapno izmjenjuju. U tom procesu od posebnog je značenja uloga učitelja, on je najvažniji i odlučujući činitelj u otkrivanju, identifikaciji i razvoja darovitosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)