Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 973890

Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti


Kadum, Sandra
Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti // Pedagoška revija za teorijo in prakso inkluzivnega izobraževanja, 1/2 (2018), 1; 88-93 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 973890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti
(The Role of Teachers in the Process of Detection, Identifying and Developing Giftedness)

Autori
Kadum, Sandra

Izvornik
Pedagoška revija za teorijo in prakso inkluzivnega izobraževanja (2630-3396) 1/2 (2018), 1; 88-93

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
darovit, darovitost, identifikacija, otkrivanje, razvoj, učitelj
(gifted, giftedness, identification, detection, development, teacher)

Sažetak
Škola je mjesto gdje se odvija kontinuirani proces otkrivanja, identifikacije i razvoja darovite djece. Pritom dominantna pozicija pripada osnovnoj školi, ali proces otkrivanja, identifikacije i razvoja mora biti prisutan i na svim višim razinama školovanja. Identifikacija darovitosti i edukativna podrška razvoja potencijalnih sposobnosti i osobina učenika koje mu omogućavaju da u određenom području postane i manifesto darovit, sjedinjuju se u jedinstveni proces, prožimaju se i etapno izmjenjuju. U tom procesu od posebnog je značenja uloga učitelja, on je najvažniji i odlučujući činitelj u otkrivanju, identifikaciji i razvoja darovitosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sandra Kadum (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadum, Sandra
Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti // Pedagoška revija za teorijo in prakso inkluzivnega izobraževanja, 1/2 (2018), 1; 88-93 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Kadum, S. (2018) Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti. Pedagoška revija za teorijo in prakso inkluzivnega izobraževanja, 1/2 (1), 88-93.
@article{article, author = {Kadum, Sandra}, year = {2018}, pages = {88-93}, keywords = {darovit, darovitost, identifikacija, otkrivanje, razvoj, u\v{c}itelj}, journal = {Pedago\v{s}ka revija za teorijo in prakso inkluzivnega izobra\v{z}evanja}, volume = {1/2}, number = {1}, issn = {2630-3396}, title = {Uloga u\v{c}itelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti}, keyword = {darovit, darovitost, identifikacija, otkrivanje, razvoj, u\v{c}itelj} }
@article{article, author = {Kadum, Sandra}, year = {2018}, pages = {88-93}, keywords = {gifted, giftedness, identification, detection, development, teacher}, journal = {Pedago\v{s}ka revija za teorijo in prakso inkluzivnega izobra\v{z}evanja}, volume = {1/2}, number = {1}, issn = {2630-3396}, title = {The Role of Teachers in the Process of Detection, Identifying and Developing Giftedness}, keyword = {gifted, giftedness, identification, detection, development, teacher} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font