Pregled bibliografske jedinice broj: 973437
Hrvatski jezik u nastavi. Metodičke rasprave i ogledi
Hrvatski jezik u nastavi. Metodičke rasprave i ogledi. Split: Redak, 2018 (monografija)
CROSBI ID: 973437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski jezik u nastavi. Metodičke rasprave i
ogledi
(The Croatian language teaching)
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka
Ostali urednici
Pandžić, Mila
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2018
Stranica
188
ISBN
978-953-336-532-9
Ključne riječi
hrvatski jezik ; nastava hrvatskoga jezika
(the Croatian language ; Croatian language teaching)
Sažetak
Knjiga Hrvatski jezik u nastavi okuplja rasprave i članke o naslovnoj temi, uglavnom izvorne znanstvene radove. U uvodnoj raspravi, na čvrstom temelju metodičke baštine, obrazlažu se prijelomni trenutci u školskome učenju i poučavanju hrvatskoga jezika na čijim se zasadama ostvaruju pouzdane smjernice prema suvremenoj nastavi hrvatskoga jezika. U sljedećim su prilozima u središtu pozornosti ključne teme nastavnih područja hrvatskoga jezika i jezičnoga izražavanja: razvijanje jezične komunikacijske kompetencije učenika, pristupi neknjiževnim tekstovima, tvorbi riječi i leksičkom posuđivanju, nastavi hrvatskoga pravopisa i uporabi informacijsko- komunikacijske tehnologije u jezičnoj nastavi. U knjigu je uvršten i kritički osvrt na prijedlog predmetnog kurikula Hrvatskoga jezika nastao kao prilog stručnoj i javnoj raspravi vođenoj 2016. godine na mreži. U završnoj cjelini prikazani su osnovnoškolski udžbenici Stjepka Težaka i srednjoškolski udžbenici Josipa Silića, hrvatskih jezikoslovaca koji su utirali put modernoj nastavi hrvatskoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti