Pregled bibliografske jedinice broj: 973204
Primjena Quicktionary Reading Pena u radu s djecom s poteškoćama u čitanju
Primjena Quicktionary Reading Pena u radu s djecom s poteškoćama u čitanju // Govor : časopis za fonetiku, 31 (2014), 2; 133-146 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 973204 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena Quicktionary Reading Pena u radu s djecom s poteškoćama u čitanju
(The application of Quicktionary Reading Pen in work with children with reading difficulties)
Autori
Fišer, Zrinka
Izvornik
Govor : časopis za fonetiku (0352-7565) 31
(2014), 2;
133-146
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
QUIREP ; učinkovitost ; ograničenja
(QUIREP ; efficiency ; limitations)
Sažetak
U članku se govori o istraživanjima vezanima uz primjenu Quicktionary Reading Pena (skraćeno: QUIREP-a) kod učenika s jezičnim teškoćama. Nalazi istraživanja upućuju na višestruku učinkovitost primjene uređaja u nastavi, ali i na njegova ograničenja. Način rada QUIREP-a temelji se na optičkom čitaču, sintesajzeru govora i na govornom prepoznavanju. U sklopu znanstvenog projekta "Računalni jezikoslovni modeli i jezične tehnologije za hrvatski jezik", hrvatski stručnjaci osmišljavaju uređaj koji bi omogućio brzo prevođenje hrvatskog jezika, a QUIREP bi mogao biti upravo to što traže. Zbog svoje prikladne veličine uređaj bi mogao postati nastavno pomagalo namijenjeno učenicima s teškoćama u učenju, a uvođenje istoga u nastavni proces zahtijevalo bi obuku nastavnog kadra za njegovu primjenu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Francis
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts