Pregled bibliografske jedinice broj: 972891
Problemska nastava u visokoškolskom poučavanju matematike
Problemska nastava u visokoškolskom poučavanju matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 19 (2018), 75; 57-67 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 972891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problemska nastava u visokoškolskom poučavanju matematike
(Problem-oriented mathematics lectures in higher education)
Autori
Strmečki, Tihana ; Marohnić, Luka ; Jurković Dominik ; Matić, Ivan
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 19
(2018), 75;
57-67
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Problemska nastava, Poučavanje matematike
(Problem-oriented teaching, Mathematics lectures)
Sažetak
U članku se opisuje koncept problemske nastave matematike u visokoškolskom obrazovanju uz razradu dva primjera realizacije takvog pristupa. Classroom response system na Donostia Polytechnic College u San Sebastianu (Španjolska) ima za cilj poboljšanje interakcije studenata s predavačem tokom nastave, kao i bolji uvid u praćenje i shvaćanje nastavnog materijala. Drugi je razrađeni primjer upotreba računalnog softvera za simboličku algebru kao naprednog alata prilikom provođenja rutinskog računa u nastavi matematike na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu. Budući da se u oba slučaja koriste suvremena tehnološka pomagala, radi se o pokušajima osuvremenjavanja nastave matematike i unaprijeđenja komunikacije nastavnika i studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
Napomena
Stručni članak napisan u suautorstvu sa studentima
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu