Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 972891

Problemska nastava u visokoškolskom poučavanju matematike


Strmečki, Tihana; Marohnić, Luka; Jurković Dominik; Matić, Ivan
Problemska nastava u visokoškolskom poučavanju matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 19 (2018), 75; 57-67 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 972891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Problemska nastava u visokoškolskom poučavanju matematike
(Problem-oriented mathematics lectures in higher education)

Autori
Strmečki, Tihana ; Marohnić, Luka ; Jurković Dominik ; Matić, Ivan

Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 19 (2018), 75; 57-67

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Problemska nastava, Poučavanje matematike
(Problem-oriented teaching, Mathematics lectures)

Sažetak
U članku se opisuje koncept problemske nastave matematike u visokoškolskom obrazovanju uz razradu dva primjera realizacije takvog pristupa. Classroom response system na Donostia Polytechnic College u San Sebastianu (Španjolska) ima za cilj poboljšanje interakcije studenata s predavačem tokom nastave, kao i bolji uvid u praćenje i shvaćanje nastavnog materijala. Drugi je razrađeni primjer upotreba računalnog softvera za simboličku algebru kao naprednog alata prilikom provođenja rutinskog računa u nastavi matematike na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu. Budući da se u oba slučaja koriste suvremena tehnološka pomagala, radi se o pokušajima osuvremenjavanja nastave matematike i unaprijeđenja komunikacije nastavnika i studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija

Napomena
Stručni članak napisan u suautorstvu sa studentima



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Luka Marohnić (autor)

Avatar Url Tihana Strmečki (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Strmečki, Tihana; Marohnić, Luka; Jurković Dominik; Matić, Ivan
Problemska nastava u visokoškolskom poučavanju matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 19 (2018), 75; 57-67 (domaća recenzija, članak, stručni)
Strmečki, T., Marohnić, L., Jurković Dominik & Matić, I. (2018) Problemska nastava u visokoškolskom poučavanju matematike. Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 19 (75), 57-67.
@article{article, author = {Strme\v{c}ki, Tihana and Marohni\'{c}, Luka and Mati\'{c}, Ivan}, year = {2018}, pages = {57-67}, keywords = {Problemska nastava, Pou\v{c}avanje matematike}, journal = {Pou\v{c}ak : \v{c}asopis za metodiku i nastavu matematike}, volume = {19}, number = {75}, issn = {1332-3008}, title = {Problemska nastava u visoko\v{s}kolskom pou\v{c}avanju matematike}, keyword = {Problemska nastava, Pou\v{c}avanje matematike} }
@article{article, author = {Strme\v{c}ki, Tihana and Marohni\'{c}, Luka and Mati\'{c}, Ivan}, year = {2018}, pages = {57-67}, keywords = {Problem-oriented teaching, Mathematics lectures}, journal = {Pou\v{c}ak : \v{c}asopis za metodiku i nastavu matematike}, volume = {19}, number = {75}, issn = {1332-3008}, title = {Problem-oriented mathematics lectures in higher education}, keyword = {Problem-oriented teaching, Mathematics lectures} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font