Pregled bibliografske jedinice broj: 972830
Do Public Persons and Organizations Know the New Meaning of Hashtag?
Do Public Persons and Organizations Know the New Meaning of Hashtag? // Libraries in the Digital Age
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 1-3 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 972830 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Do Public Persons and Organizations Know the New Meaning of Hashtag?
Autori
Ljubić, Josipa ; Cvitković Đone, Nina ; Marić, Daria ; Cupar, Drahomira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, znanstveni
Skup
Libraries in the Digital Age
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.06.2018. - 15.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tagging ; social tagging ; Instagram ; hashtag ; public persons
Sažetak
The purpose of the research presented in this poster is to explore in which way and for what purpose prominent Croatian public persons and organizations use hashtags on their Instagram posts.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti