Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 972728

Strategije marketinga u području optometrije i očne optike


Vučaj, Leonard
Strategije marketinga u području optometrije i očne optike, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište Velika Gorica, Velika Gorica


CROSBI ID: 972728 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije marketinga u području optometrije i očne optike
(Marketing strategies in the field of optometry and optics)

Autori
Vučaj, Leonard

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Veleučilište Velika Gorica

Mjesto
Velika Gorica

Datum
10.03

Godina
2017

Stranica
30

Mentor
Karabatić, Mirela

Ključne riječi
strategija, marketing, optometrija, optika, konkurentska strategija, strukturna analiza djelatnosti, Pet konkurentskih snaga.
(strategy, marketing, optometry, optics, competitive strategy, structural analysis activities, five competitive forces.)

Sažetak
U radu su definirani osnovni pojmovi vezani za planiranje, strateško planiranje i strategije marketinga. Obrađene su tri generičke konkurentske marketing strategije: strategija troškovnog vodstva, strategija diferencijacije i strategija fokusiranja na tržišnu nišu. Navedene su specifičnosti optika koje primjenjuju pojedinu strategiju marketinga u planiranju svogposlovanja. Provedena je strukturna analiza djelatnosti optika s optometrijskom praksom, prema Porterovom modelu Pet konkurentskih snaga. Primjeri optika s optometrijskom praksom navedeni su s primijenjenom marketinškom strategijom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Velika Gorica

Profili:

Avatar Url Mirela Karabatić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vučaj, Leonard
Strategije marketinga u području optometrije i očne optike, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište Velika Gorica, Velika Gorica
Vučaj, L. (2017) 'Strategije marketinga u području optometrije i očne optike', diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište Velika Gorica, Velika Gorica.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vu\v{c}aj, Leonard}, year = {2017}, pages = {30}, keywords = {strategija, marketing, optometrija, optika, konkurentska strategija, strukturna analiza djelatnosti, Pet konkurentskih snaga.}, title = {Strategije marketinga u podru\v{c}ju optometrije i o\v{c}ne optike}, keyword = {strategija, marketing, optometrija, optika, konkurentska strategija, strukturna analiza djelatnosti, Pet konkurentskih snaga.}, publisherplace = {Velika Gorica} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vu\v{c}aj, Leonard}, year = {2017}, pages = {30}, keywords = {strategy, marketing, optometry, optics, competitive strategy, structural analysis activities, five competitive forces.}, title = {Marketing strategies in the field of optometry and optics}, keyword = {strategy, marketing, optometry, optics, competitive strategy, structural analysis activities, five competitive forces.}, publisherplace = {Velika Gorica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font