Pregled bibliografske jedinice broj: 972728
Strategije marketinga u području optometrije i očne optike
Strategije marketinga u području optometrije i očne optike, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište Velika Gorica, Velika Gorica
CROSBI ID: 972728 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije marketinga u području optometrije i očne optike
(Marketing strategies in the field of optometry and optics)
Autori
Vučaj, Leonard
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Veleučilište Velika Gorica
Mjesto
Velika Gorica
Datum
10.03
Godina
2017
Stranica
30
Mentor
Karabatić, Mirela
Ključne riječi
strategija, marketing, optometrija, optika, konkurentska strategija, strukturna analiza djelatnosti, Pet konkurentskih snaga.
(strategy, marketing, optometry, optics, competitive strategy, structural analysis activities, five competitive forces.)
Sažetak
U radu su definirani osnovni pojmovi vezani za planiranje, strateško planiranje i strategije marketinga. Obrađene su tri generičke konkurentske marketing strategije: strategija troškovnog vodstva, strategija diferencijacije i strategija fokusiranja na tržišnu nišu. Navedene su specifičnosti optika koje primjenjuju pojedinu strategiju marketinga u planiranju svogposlovanja. Provedena je strukturna analiza djelatnosti optika s optometrijskom praksom, prema Porterovom modelu Pet konkurentskih snaga. Primjeri optika s optometrijskom praksom navedeni su s primijenjenom marketinškom strategijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija