Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 972584

Studentska anketa: (ne)koristan alat osiguravanja kvalitete u visokom obrazovanju?


Badrov, Tatjana; Sekovanić, Ivan
Studentska anketa: (ne)koristan alat osiguravanja kvalitete u visokom obrazovanju? // Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru, 2018 (2018), 11; 213-229 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 972584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studentska anketa: (ne)koristan alat osiguravanja kvalitete u visokom obrazovanju?
(Student Poll: (Non-) Useful Quality Assurance Tool in Academic Education)

Autori
Badrov, Tatjana ; Sekovanić, Ivan

Izvornik
Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru (1846-9787) 2018 (2018), 11; 213-229

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
visoko obrazovanje ; osiguravanje kvalitete ; studentska anketa ; informatičke tehnologije
(academic education ; quality assurance ; student poll ; computer technologies.)

Sažetak
Zakonom o osiguravanju kvalitete u znanosti i visokom obrazovanju1 propisani su i opisani postupci vanjskog vrednovanja (inicijalna akreditacija, tematsko vrednovanje, reakreditacija) visokih učilišta. Međutim, unutarnji sustav osiguravanja i unapređivanja kvalitete visoka učilišta uređuju svojim internim aktom.Iako su osnovna načela određena Standardima i smjernicama za osiguravanje kvalitete na Europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG), 2 ne postoji jedinstven model unutarnjeg vrednovanja kvalitete nastave u visokom obrazovanju. Jedna od prihvaćenih metoda je studentska procjena rada nastavnika (studentska anketa). Svrha studentske ankete je povratna informacija nastavniku o kvaliteti njegova rada i unapređivanje kvalitete nastavnog procesa, a cilj postizanje željenih ishoda obrazovanja i zapošljavanje studenata nakon završetka studija. Autori prikazuju metode prikupljanja podataka, korištenje informatičkih tehnologija te analiziraju rezultate studentske ankete provedene na Visokoj tehničkoj školi u Bjelovaru u zimskom semestru akademske 2015./2016. godine, uspoređuju studentske ocjene nekih elemenata rada nastavnika sa samoprocjenom rada studenata, preispituje povezanost težine kolegija s ocjenom rada nastavnika te propituju prednosti i nedostatke ove metode kao i mogućnosti unapređenja metoda vrednovanja nastavnog procesa u visokom obrazovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Bjelovaru

Profili:

Avatar Url Tatjana Badrov (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Badrov, Tatjana; Sekovanić, Ivan
Studentska anketa: (ne)koristan alat osiguravanja kvalitete u visokom obrazovanju? // Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru, 2018 (2018), 11; 213-229 (domaća recenzija, članak, stručni)
Badrov, T. & Sekovanić, I. (2018) Studentska anketa: (ne)koristan alat osiguravanja kvalitete u visokom obrazovanju?. Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru, 2018 (11), 213-229.
@article{article, author = {Badrov, Tatjana and Sekovani\'{c}, Ivan}, year = {2018}, pages = {213-229}, keywords = {visoko obrazovanje, osiguravanje kvalitete, studentska anketa, informati\v{c}ke tehnologije}, journal = {Radovi Zavoda za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki i umjetni\v{c}ki rad u Bjelovaru}, volume = {2018}, number = {11}, issn = {1846-9787}, title = {Studentska anketa: (ne)koristan alat osiguravanja kvalitete u visokom obrazovanju?}, keyword = {visoko obrazovanje, osiguravanje kvalitete, studentska anketa, informati\v{c}ke tehnologije} }
@article{article, author = {Badrov, Tatjana and Sekovani\'{c}, Ivan}, year = {2018}, pages = {213-229}, keywords = {academic education, quality assurance, student poll, computer technologies.}, journal = {Radovi Zavoda za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki i umjetni\v{c}ki rad u Bjelovaru}, volume = {2018}, number = {11}, issn = {1846-9787}, title = {Student Poll: (Non-) Useful Quality Assurance Tool in Academic Education}, keyword = {academic education, quality assurance, student poll, computer technologies.} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font