Pregled bibliografske jedinice broj: 972584
Studentska anketa: (ne)koristan alat osiguravanja kvalitete u visokom obrazovanju?
Studentska anketa: (ne)koristan alat osiguravanja kvalitete u visokom obrazovanju? // Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru, 2018 (2018), 11; 213-229 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 972584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studentska anketa: (ne)koristan alat osiguravanja kvalitete u visokom obrazovanju?
(Student Poll: (Non-) Useful Quality Assurance Tool in Academic Education)
Autori
Badrov, Tatjana ; Sekovanić, Ivan
Izvornik
Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru (1846-9787) 2018
(2018), 11;
213-229
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
visoko obrazovanje ; osiguravanje kvalitete ; studentska anketa ; informatičke tehnologije
(academic education ; quality assurance ; student poll ; computer technologies.)
Sažetak
Zakonom o osiguravanju kvalitete u znanosti i visokom obrazovanju1 propisani su i opisani postupci vanjskog vrednovanja (inicijalna akreditacija, tematsko vrednovanje, reakreditacija) visokih učilišta. Međutim, unutarnji sustav osiguravanja i unapređivanja kvalitete visoka učilišta uređuju svojim internim aktom.Iako su osnovna načela određena Standardima i smjernicama za osiguravanje kvalitete na Europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG), 2 ne postoji jedinstven model unutarnjeg vrednovanja kvalitete nastave u visokom obrazovanju. Jedna od prihvaćenih metoda je studentska procjena rada nastavnika (studentska anketa). Svrha studentske ankete je povratna informacija nastavniku o kvaliteti njegova rada i unapređivanje kvalitete nastavnog procesa, a cilj postizanje željenih ishoda obrazovanja i zapošljavanje studenata nakon završetka studija. Autori prikazuju metode prikupljanja podataka, korištenje informatičkih tehnologija te analiziraju rezultate studentske ankete provedene na Visokoj tehničkoj školi u Bjelovaru u zimskom semestru akademske 2015./2016. godine, uspoređuju studentske ocjene nekih elemenata rada nastavnika sa samoprocjenom rada studenata, preispituje povezanost težine kolegija s ocjenom rada nastavnika te propituju prednosti i nedostatke ove metode kao i mogućnosti unapređenja metoda vrednovanja nastavnog procesa u visokom obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti