Pregled bibliografske jedinice broj: 972507
Korištenje WEB 2.0 alata u predškolskim ustanovama
Korištenje WEB 2.0 alata u predškolskim ustanovama, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
CROSBI ID: 972507 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje WEB 2.0 alata u predškolskim ustanovama
(Using WEB 2.0 software in kindergartens)
Autori
Radojević, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Pula
Datum
19.11
Godina
2018
Stranica
46
Mentor
Žufić, Janko
Ključne riječi
Web 2.0 alati, aplikacije, suradnja, sudjelovanje, istraživanje
(Web 2.0 tools, applications, collaboration, participation, research)
Sažetak
Cilj ovog rada je na jednostavan način prikazati najvažnije alate i aplikacije u sklopu Web 2.0 koncepta, te njihovu primjenu u svakodnevnom životu. Kako bi se pojasnilo što Web 2.0 predstavlja, u radu su prikazane najznačajnije tehnologije, njihove brojne mogućnosti i usporedba između Weba 1.0, Weba 2.0 i Weba 3.0 alata, te na kraju je provedeno istraživanje u predškolskim ustanovama s ciljem utvrđivanja koliko danas djeca koriste računala, te koriste li roditelji i odgojitelji Web 2.0 alate. Radi se o alatima i aplikacijama koji korisnicima omogućuju uređivanje, kreiranje i objavljivanje sadržaja, kombiniranje podataka iz velikog broja izvora, komunikaciju s drugim korisnicima, stvaranje virtualnih zajednica i međusobnu suradnju na zajedničkim projektima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Janko Žufić
(mentor)