Pregled bibliografske jedinice broj: 972465
DRUŠTVENA ODGOVORNOST SUVREMENOG POSLOVANJA U FUNKCIJI MEHANIZMA ZA SVLADAVANJE KRIZNE SITUACIJE U PODUZEĆU
DRUŠTVENA ODGOVORNOST SUVREMENOG POSLOVANJA U FUNKCIJI MEHANIZMA ZA SVLADAVANJE KRIZNE SITUACIJE U PODUZEĆU // International Conference Crisis Management Days / Toth, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2013. str. 771-797 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 972465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DRUŠTVENA ODGOVORNOST SUVREMENOG POSLOVANJA U FUNKCIJI MEHANIZMA ZA SVLADAVANJE KRIZNE SITUACIJE U PODUZEĆU
(Social responsibility of modern business as the function of the mechanism for overcoming crisis situation in the company)
Autori
Stranjik, Alen ; Turčić, Maja ; Jozić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
International Conference Crisis Management Days
/ Toth, Ivan - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2013, 771-797
ISBN
978-953-7716-48-6
Skup
Dani kriznog upravljanja
Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 28.05.2013. - 29.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
krizni menadžment poduzeća, financijska k riza, društvena odgovornost
(company crisis management, financial crisis, social responsibility)
Sažetak
Društven a odgovornost je vrlo važan element suvremenog poslovanja gdje poduzeća integriraju brigu o društvu u svoje poslovanje, poslovnu strategiju i odnose sa svojim vlasnicima, zaposlenicima, potrošačima, kupcima, dobavljačima i širom javnošću. Poštivanje etički h načela zbog moralne obveze, a ne samo u svrhu ispunjavanja zakonom propisanih obveza, daje poduzeću dodatnu vrijednost koja može doprinijeti održavanju kontinuirane stabilnost poduzeća i služiti kao jedan od mehanizama svladavanja krizne situacije u podu zeću u vrijeme nepovoljnih tržišnih i gospodarskih situacija. Takav pristup upravljanju poduzećem sve više daje doprinos ostvarivanju konkurentske prednosti poduzeća na tržištu. Ovaj rad objašnjava zašto je važna društvena odgovornost u suvremenom poslovan ju poduzeća i kako ona može pomoći u svladavanju nepovoljnih ekonomskih situacija koje mogu dovesti do krizne situacije poduzeća. Zaključci u radu temeljeni su na provedenom istraživanju utjecaja društvene odgovornosti na imidž poduzeća. Cilj istraživanja bio je ispitati stavove ispitanika o važnosti društveno odgovornog poslovanja poduzeća za njegov imidž i namjeru kupovine te utjecaj raznih oblika društveno odgovornog poslovanja na imidž poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sigurnosne i obrambene znanosti