Pregled bibliografske jedinice broj: 972420
Stavovi studenata o e-učenju
Stavovi studenata o e-učenju // Tiskarstvo & Dizajn 2015. / Žiljak Vujić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2015. str. 172-179 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 972420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata o e-učenju
(Students attitudes about e-learning)
Autori
Mikša, Marko ; Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tiskarstvo & Dizajn 2015.
/ Žiljak Vujić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2015, 172-179
ISBN
978-953-7064-32-7
Skup
Tiskarstvo&Dizajn 2015.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.03.2015. - 28.03.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
e-učenje, stavovi studenata, obrazovanje
(e-learning, students' attitudes, education)
Sažetak
E-učenje obuhvaća primjenu različitih oblika informacijsko-komunikacijskih tehnologija u sustavu obrazovanja sa svrhu poboljšanja kvalitete učenja. Prema definiciji e-učenje je proces obrazovanja (učenja i podučavanja) uz uporabu informacijske i komunikacijske tehnologije, koja doprinosi unapređenju kvalitete toga procesa i kvalitete ishoda obrazovanja. Internetske tehnologije su neophodne za pristup udaljenim izvorima i uslugama, a koristi se još i multimedija te razni računalni programi i web bazirani programi. Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina je planiralo i radi na programu uvođenja e-učenja za svoje studente. Kako bi takav sustav bio što učinkovitiji i prihvatljiv studentima, jedna od aktivnosti bila je anketa o stavovima studenata o e-učenju provedena među svim ovogodišnjim studentima. Upitnik je obuhvatio opća pitanja te ona vezana uz e-učenje i korištenju informacijsko-komunikacijskih tehnologija i društvenim mrežama. U trenutku pisanja ovog sažetka upitnik se još popunjava. Međutim, preliminarni rezultati pokazuju različitu informiranost o pojmu e-učenja, ali i zanimanje za takav oblik nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus