Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 972420

Stavovi studenata o e-učenju


Mikša, Marko; Hercigonja-Szekeres, Mira; Sikirica, Nenad
Stavovi studenata o e-učenju // Tiskarstvo & Dizajn 2015. / Žiljak Vujić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2015. str. 172-179 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 972420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata o e-učenju
(Students attitudes about e-learning)

Autori
Mikša, Marko ; Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tiskarstvo & Dizajn 2015. / Žiljak Vujić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2015, 172-179

ISBN
978-953-7064-32-7

Skup
Tiskarstvo&Dizajn 2015.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.03.2015. - 28.03.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
e-učenje, stavovi studenata, obrazovanje
(e-learning, students' attitudes, education)

Sažetak
E-učenje obuhvaća primjenu različitih oblika informacijsko-komunikacijskih tehnologija u sustavu obrazovanja sa svrhu poboljšanja kvalitete učenja. Prema definiciji e-učenje je proces obrazovanja (učenja i podučavanja) uz uporabu informacijske i komunikacijske tehnologije, koja doprinosi unapređenju kvalitete toga procesa i kvalitete ishoda obrazovanja. Internetske tehnologije su neophodne za pristup udaljenim izvorima i uslugama, a koristi se još i multimedija te razni računalni programi i web bazirani programi. Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina je planiralo i radi na programu uvođenja e-učenja za svoje studente. Kako bi takav sustav bio što učinkovitiji i prihvatljiv studentima, jedna od aktivnosti bila je anketa o stavovima studenata o e-učenju provedena među svim ovogodišnjim studentima. Upitnik je obuhvatio opća pitanja te ona vezana uz e-učenje i korištenju informacijsko-komunikacijskih tehnologija i društvenim mrežama. U trenutku pisanja ovog sažetka upitnik se još popunjava. Međutim, preliminarni rezultati pokazuju različitu informiranost o pojmu e-učenja, ali i zanimanje za takav oblik nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.tiskarstvo.net

Citiraj ovu publikaciju:

Mikša, Marko; Hercigonja-Szekeres, Mira; Sikirica, Nenad
Stavovi studenata o e-učenju // Tiskarstvo & Dizajn 2015. / Žiljak Vujić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2015. str. 172-179 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mikša, M., Hercigonja-Szekeres, M. & Sikirica, N. (2015) Stavovi studenata o e-učenju. U: Žiljak Vujić, J. (ur.)Tiskarstvo & Dizajn 2015..
@article{article, author = {Mik\v{s}a, Marko and Hercigonja-Szekeres, Mira and Sikirica, Nenad}, editor = {\v{Z}iljak Vuji\'{c}, J.}, year = {2015}, pages = {172-179}, keywords = {e-u\v{c}enje, stavovi studenata, obrazovanje}, isbn = {978-953-7064-32-7}, title = {Stavovi studenata o e-u\v{c}enju}, keyword = {e-u\v{c}enje, stavovi studenata, obrazovanje}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mik\v{s}a, Marko and Hercigonja-Szekeres, Mira and Sikirica, Nenad}, editor = {\v{Z}iljak Vuji\'{c}, J.}, year = {2015}, pages = {172-179}, keywords = {e-learning, students' attitudes, education}, isbn = {978-953-7064-32-7}, title = {Students attitudes about e-learning}, keyword = {e-learning, students' attitudes, education}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font