Pregled bibliografske jedinice broj: 972418
Video igre u odrastanju djece u doba srednjeg djetinjstva
Video igre u odrastanju djece u doba srednjeg djetinjstva // 17. dani Mate Demarina / Prskalo, Ivan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 47-47 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 972418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Video igre u odrastanju djece u doba srednjeg djetinjstva
(Video games in childhood upbringing in the Middle Ages)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
17. dani Mate Demarina
/ Prskalo, Ivan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 47-47
ISBN
978-953811537-0
Skup
17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 07.06.2018. - 08.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
digitalni mediji, kvalitativna metodologija, polustrukturirani intervju, srednje djetinjstvo, video igre
(digital media, qualitative methodology, semi-structured interview, medium childhood, video games)
Sažetak
Djeca, mladi i odrasli igraju video igre. Za stručnjake je važno znati koliko je to igranje korisno ili štetno za razvoj djece i mladih. Ovaj rad donosi rezultate jednog kvalitativnog i etnografskog istraživanja dobrobiti od igranja video igara kod djece u doba srednjeg djetinjstva. Ispitano je 45 ispitanika u doba od 6 do navršenih 12 godina, dakle u vrijeme trajanja primarnog obrazovanja. Ispitanici su procijenili korisnost igranja različitih video igara prema pitanjima koja su bila planirana za polustrukturirani intervju djece. Intervjuiranje su obavili studenti četvrte godine učiteljskog studija kao dio programa vježbi za kolegij Metodologija istraživanja. Ispitanici su bliski rođaci ili djeca prijatelja ispitivača. Svi ispitanici su procijenili da imaju veliku dobrobit od igranja video igara. Dobrobit se ogleda posebno u vezi učenja engleskog jezika, stjecanja suradničkih kompetencija te razvoja upornosti, točnosti, spretnog i brzog reagiranja i snalažljivosti. Uz igranje video igara uči se kontrolirati emocije te stječu različite kompetencije važne za život. U doba srednjeg djetinjstva važnu ulogu imaju roditelji prilikom planiranja vremena za obavljanje školskih obveza te za igranje video igara. Pritom je važno uspostaviti ravnotežu između aktivnosti u realnom i virtualnom svijetu te između pasivnog i aktivnog u svim životnim aktivnostima. Zaključuje se da dizajn videoigara u znatnoj mjeri nosi obilježja konstruktivističke nastave te da stručnjaci za razvojnu psihologiju i pedagogiju trebaju roditelje i učitelje informirati o korisnosti igranja video igara za stjecanje kompetencija koje su važne za školovanje i budući život.
Izvorni jezik
Hrvatski