Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 972169

Nastavnici u osnovnom obrazovanju odraslih u Hrvatskoj: Tipologija uoči obrazovne reforme


Dario, Pavić; Iva Černja
Nastavnici u osnovnom obrazovanju odraslih u Hrvatskoj: Tipologija uoči obrazovne reforme // 8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 972169 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavnici u osnovnom obrazovanju odraslih u Hrvatskoj: Tipologija uoči obrazovne reforme
(Teachers in Adult Primary Education in Croatia: Typology on the Eve of Educational Reform)

Autori
Dario, Pavić ; Iva Černja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.11.2018. - 02.12.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
osnovno obrazovanje odraslih ; zadovoljstvo nastavnika ; istraživanje obrazovanja
(Adult primary education ; teacher satisfaction ; educational research)

Sažetak
Osnovno obrazovanje odraslih i razvoj temeljnih vještina u središtu su europskih politika cjeloživotnog učenja, i prvi korak u povećanju zapošljivosti njezinih stanovnika, ali i integraciji ranjivih skupina u društvo. Temelj svake obrazovne reforme, pa tako i one osnovnog obrazovanja odraslih, jesu sami nastavnici koji u tom sustavu rade. Oni nisu samo pasivni provoditelji reformi nego i aktivan element kreiranja nastavnih programa i sadržaja, ali i dio procesa vrednovanja nastavnog procesa samog. U ovom izlaganju prikazat će se rezultati istraživanja stavova nastavnika u osnovnom obrazovanju odraslih provedenog 2016. godine u sklopu projekta „Implementacija EU agende za obrazovanje odraslih 2015-2017“. Na temelju stavova nastavnika o trenutnom nastavnom planu i programu, materijalnim uvjetima rada, komunikaciji s kolegama i upravom, kao i na temelju stavova o polaznicima, pokazat će se dimenzije zadovoljstva nastavnika, posebno za nastavni program i uvjete, a posebno za polaznike. Za svaku od dvije skupine stavova izlučit će se četiri dimenzije zadovoljstva, kao i četiri „tipa“ nastavnika obzirom na kombinacije dimenzija zadovoljstva. U izlaganju će se pokazati da se „tipovi“ nastavnika prema zadovoljstvu razlikuju po nekoliko socio- demografskih varijabli, prvenstveno prema duljini i isključivosti rada u sustavu obrazovanja odraslih, kao i prema dominantnom načinu provođenja nastave. Ovi rezultati su vrijedni jer sugeriraju moguće otpore i prilike pri uvođenje reforme osnovnog obrazovanja odraslih i u velikoj mjeri su u skladu s teorijama o zadovoljstvu nastavnika opisanima u obrazovnoj literaturi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Pavić (autor)

Avatar Url Iva Černja Rajter (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dario, Pavić; Iva Černja
Nastavnici u osnovnom obrazovanju odraslih u Hrvatskoj: Tipologija uoči obrazovne reforme // 8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Dario, P. & Iva Černja (2018) Nastavnici u osnovnom obrazovanju odraslih u Hrvatskoj: Tipologija uoči obrazovne reforme. U: 8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih.
@article{article, author = {Dario, Pavi\'{c}}, year = {2018}, keywords = {osnovno obrazovanje odraslih, zadovoljstvo nastavnika, istra\v{z}ivanje obrazovanja}, title = {Nastavnici u osnovnom obrazovanju odraslih u Hrvatskoj: Tipologija uo\v{c}i obrazovne reforme}, keyword = {osnovno obrazovanje odraslih, zadovoljstvo nastavnika, istra\v{z}ivanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dario, Pavi\'{c}}, year = {2018}, keywords = {Adult primary education, teacher satisfaction, educational research}, title = {Teachers in Adult Primary Education in Croatia: Typology on the Eve of Educational Reform}, keyword = {Adult primary education, teacher satisfaction, educational research}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font