Pregled bibliografske jedinice broj: 972164
Društveno odgovorno poslovanje kao dio strateškog upravljanja
Društveno odgovorno poslovanje kao dio strateškog upravljanja // Zbornik radova 10. konferencije o društveno odgovornom poslovanju – DOP / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: HRPSOR, 2018. str. 337-355 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 972164 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno poslovanje kao dio strateškog upravljanja
(Corporate Social Responsibility as part of strategic management)
Autori
Vučemilović, Vesna ; Kadlec, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 10. konferencije o društveno odgovornom poslovanju – DOP
/ Matešić, Mirjana - Zagreb : HRPSOR, 2018, 337-355
Skup
10. konferencija o društveno odgovornom poslovanju (DOP)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.11.2018. - 21.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, strateško upravljanje, upravljanje rizicima, održivi razvoj
(corporate social responsibility, strategic management, risk management, sustainable development)
Sažetak
Prednosti implementacije koncepta društveno odgovornog poslovanja u strateškom upravljanju velikih poslovnih subjekata se očituju kroz četiri područja. To su smanjenje troškova i rizika poslovanja, kreiranje konkurentske prednosti koju je teško kopirati, pozitivna reputacija i image u javnosti te sinergijski učinak kreiranja vrijednosti na nekoliko područja. Strateške odrednice društveno odgovornog poslovanja u razvijenim gospodarstvima su sve prisutnije poglavito u segmentu upravljanja rizicima kojima se potiče pro aktivan pristup upravljanju promjenama, rizicima i smanjenju troškova poslovanja. Standardizirano izvještavanje poslovnih subjekata predstavlja važnu odrednicu strateškog upravljanja pri čemu poslovni subjekti mogu pratiti aktivnosti, kontrolirati te unaprjeđivati usvojene strategije, politike i ciljeve. Također, treba istaknuti kako svaki poslovni subjekt sukladno djelatnosti, veličini i tržišnom položaju treba kreirati strategiju koja će biti u skladu s odrednicama društveno odgovornog poslovanja. Analizom izvješća o društvenoj odgovornosti i održivom razvoju nekoliko poslovnih subjekata iz Republike Hrvatske nastojali smo ukazati na područja koja su trenutno dominantna u implementaciji koncepta društveno odgovornog poslovanja u strateškom upravljanju. Cilj istraživanja je bio analizirati postojeće stanje u implementaciji društveno odgovornog poslovanja u strateškom upravljanju. Rezultati provedenog istraživanja mogu doprinijeti daljnjim aktivnostima poslovnih subjekata u ovom segmentu koncepta društveno odgovornog poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici